Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.651-667, 2017 (SCI-Expanded)
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin kültür algılarının incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.77-92, 2012 (SCI-Expanded)
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, vol.11, no.4, pp.1765-1783, 2011 (SSCI)
Türkiye'de Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Küresel Isınma ve Sera Etkisi Konulu Akademik Araştırmaların Sonuçlarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.39-54, 2011 (SCI-Expanded)
Televizyonun ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin meslek seçimiyle ilgili algılarına etkisi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.55-73, 2010 (SCI-Expanded)
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.1, pp.107-123, 2010 (SCI-Expanded)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmes
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.227-238, 2009 (SCI-Expanded)
Ögrenme stratejilerinin çesitli degiskenler açısından incelenmesi.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.227-238, 2009 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇİZGİ FİLM ETKİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.0, no.43, pp.506-525, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


İlkokul Öğrencilerinin Değer Yönelimlerinin Ahlaki İkilem Hikâyeleriyle İncelenmesi: Sorumluluk Değeri Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.23, no.1, pp.265-287, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, vol.7, no.4, pp.2656-2679, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

PRIMARY SCHOOL AND SECONDARY SCHOOL STUDENT’S PERCEPTIONS OF THEIR GAMESİLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KENDİ OYUNLARINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, vol.9, no.33, pp.1623-1641, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, EK KAYNAK ve MATERYALOLARAK TARİHİ ROMAN KULLANMA YETERLİKLERİNİN DERS PLANLARIÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Turkish History Education Journal
, vol.7, no.1, pp.69-91, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF DOCUMENTARIES ON THE INTEREST IN MODERN WORLD HISTORY CLASSES AND ACADEMIC SUCCESS
Social Sciences Studies Journal
, vol.3, no.8, pp.477-487, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikİnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kırşehir Ahi Evran Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.651-668, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALE
International Journal of Social Science
, pp.107-125, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Değer Ulaşımına Ebeveyn Eğitim Durumunun Etkisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.8, pp.150-159, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Öğrencilerinin Cinsiyet Değişkenine GöreDeğerlere Ulaşma Düzeyleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.697-713, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, no.33, pp.168-177, 2016 (Scopus)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DERS MATERYALİ OLARAK EDEBİ ÜRÜN KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.22, pp.120-136, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Lisans Programındaki Uygulamalı Derslere Yönelik Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Mediterranean Journal of Humanities
, vol.5, no.1, pp.371-386, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Çok kültürlülük ve Çok kültürlü Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.21, pp.287-302, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK VE ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.287-302, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Kültür Algılarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.201-212, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Televizyonun İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Meslek Seçimiyle İlgili Algılarına Etkisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.55-74, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algısının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2, no.2, pp.271-282, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.2, pp.533-544, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Okul deneyimi II ve ögretmenlik uygulaması dersleri temelinde ögretmen adaylarının öz-yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2009, no.2, pp.533-544, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖREİNCELENMESİ
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.227-238, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Stratejilerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.227-238, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.227-238, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Okul deneyimi II ve öğretmenlik uygulaması dersleri temelinde öğretmen adaylarının öz yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2009, no.2, pp.533-544, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 4 - 06 May 2017
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.373-374
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Perspektifinde Kültürel Yeterlilik Analizi
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2015, pp.199-200
Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih Konularının İşlenmesinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
International Social Studies Education Symposium II, Aksaray, Turkey, 26 - 28 April 2013, pp.224-225
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kültür Algılarının Kültür Alt Boyutlarına Göre İncelenmesi
International Social Studies Education Symposium II, Aksaray, Turkey, 26 - 28 April 2013, pp.203-204
A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Turkey, 1 - 04 May 2012, pp.787-796
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.74-76
Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, vol.1, pp.31-32
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Cyprus (Kktc), 23 - 25 June 2008, pp.58-62
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.87
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 2 - 04 May 2008, vol.1, pp.567-574
The Effect to Their Attitudes toward the Profession of the Pre-Service Teacher’s of The Movies which have the School and Teacher
nternational Conference on Educational Sciences, Famagutsa, Cyprus (Kktc), 23 - 26 June 2008, pp.721-735
Sınıf Öğretmeliği Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 2 - 04 May 2008, pp.15-25
Books & Book Chapters
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
in: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, KOÇOĞLU, OĞUZ; EGÜZ ŞULE, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.373-388, 2023
Eleştirel Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi
in: Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Erol KOÇOĞLU ve Özkan AKMAN, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.273-284, 2019
Değer Eğitimi
in: Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editor, Eğiten Yayınları, Ankara, pp.101-121, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Medya ve İletişime Dayalı Materyal Kullanımı
in: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Eğitim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Erol KOÇOĞLU- Ramazan SEVER, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.209-230, 2013