Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ KAYALAR


Fen-Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü

İngilizce Mütercim ve Tercümanlık Bölümü Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

48

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Çeviribilim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, İngilizce Mütercim ve Tercümanlık Bölümü

Makaleler

Tümü (9)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)

2020

2020

2. SUB-MODEL OF BLENDED LEARNING: FLIPPED CLASSROOM MODEL

KAYALAR F., KAYALAR F.

JSHSR , cilt.7, sa.63, ss.3790-3796, 2020 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Belirli Amaçlar İçin Dil ve Mesleki İletişimin Sosyolojik ve Psikolojik Açıdan İncelenmesi

YILDIRIM T., KAYALAR F., KAYALAR F.

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.306-315, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Bireylerin Eğitsel gelişimi Sürecinde Dil Sosyalleşmesinin Rolü ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. The Importance of Individual Differences in Language Learning

KAYALAR F., KAYALAR F.

VIII. International Applied Social Sciences Congress - C-iasoS 2024, Peja, Karadağ, 2 - 05 Ekim 2024, cilt.1, ss.645-652, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. Eğitim Dili Politikalarının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

KAYALAR F., KAYALAR F.

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.218-228, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. Dil Eğitiminde Temel Değerler, Vatandaşlık, Demokrasi ve Dil Politikasının Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. Dil Eğitiminde Küresel Dil Emperyalizmi ve Dil Politikalarının Etkisi

KAYALAR F., KAYALAR F.

11th Eurasian Conference on Economics and Social Sciences, Jakarta, Endonezya, 2 - 03 Mart 2024, cilt.1, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. The Importance of Linguistic Typology in Language, Culture and Communication

KAYALAR F., YILDIRIM T., KAYALAR F.

IAC 2024 in Prague, Prague, Çek Cumhuriyeti, 22 - 23 Mart 2024, cilt.1, ss.204-209, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

8. Yabancı Dil Eğitimi Planlamasında Toplum Dilbilim ve Dil Sosyolojisinin Önemi

Kayalar F., Kayalar F.

IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies, Granada, İspanya, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.253-260, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. Kültürlerarası Anlayış ve Küresel İletişimde Dilin Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

ECLSS2023b 16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.267-274, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

10. The Importance of Integrated Learning and its Use in Language Education

KAYALAR F., KAYALAR F.

15th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Vilniaus, Litvanya, 25 Şubat 2023, cilt.1, ss.224-231, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

11. Strategies, Challenges and Opportunities for Implementing the ‘Teaching from Home’ Learning Method in Tertiary Education

Kayalar F., Kayalar F.

E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, cilt.1, ss.1087-1092, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

12. Dil Eğitiminde Sibernetik Öğrenme Modelinin Önemi ve Uygulanması

KAYALAR F., KAYALAR F.

IECES2022 2nd International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Guarda, Portekiz, 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.309-315, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

13. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

ECLSS2022b 14th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Gjakova, Karadağ, 29 Haziran 2022, cilt.1, ss.320-328, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

14. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

E&SS2022 7th International Conference on Economics and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 07 Mayıs 2022, cilt.1, ss.304-309, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

15. Dil Öğretiminde Zenginleştirilmiş Sanal Modelin Önemi

Kayalar F., Kayalar F.

IECES2021 Antalya, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.649-655, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

16. Station Model in Language Teaching

Kayalar F., Kayalar F.

1st International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.362-368, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

17. Examining the Efficiency of the A La Carte Learning Model in Distance Education during the Pandemic Process

Kayalar F., Kayalar F.

ECLSS Ekaterinburg June 2021, Jekaterinburg, Rusya, 18 Haziran 2021, ss.550-557, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

18. The Efficiency of Station Model as Blended Learning in Primary Schools

Kayalar F., Kayalar F.

IOCESS 2021 - ECLSS, Lahore, Pakistan, 09 Nisan 2021, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

19. The Importance of Flexible Model in Blended Learning Model

Kayalar F., Kayalar F.

ECLSS Kosova 2021, Yakova, Kosova, 02 Şubat 2021, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2020

2020

20. The Importance of Academic Language in the Educationand School Achievement of Immigrant Students

KAYALAR F., KAYALAR F.

Proceedings of IAC 2020 in Budapest, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.58-63, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

21. Çeviri Derslerinde Kültürel Bilişin Dil Öğrenenlerinin BaşarısınaEtkilerinin Araştırılması

KAYALAR F., KAYALAR F.

I. karaman uluslararası dİl ve edebiyat kongresİ, Karaman, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2018, cilt.1, ss.292-299, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. Study into the Language and Orientation Problems of Meskhetian Immigrant Students

KAYALAR F., KAYALAR F.

UTRAK Uluslararası Türk-Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi. 279-280., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-280, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS

KAYALAR F., GÜLER ARI T., KAYALAR F.

IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

24. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

GÜLER ARI T., KAYALAR F., KAYALAR F.

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses

KAYALAR F., KAYALAR F.

IRCEELT-2018 8th International research Conference on Education Language and Literature, Tiflis, Gürcistan, 20 - 21 Nisan 2018, ss.19, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. Study into the Effects of Virtual Learning Environmenton Personalized Learning (Teachers’ Views)

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.141, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Research into the Impact of Mobile Learning Environment on Students’ Mood and Academic Achievements

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS)2018 Kemer, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. TANJA DÜCKERS’İN “HIMMELSKÖRPER” ROMANINDA VE MARLENE STREERUWITZ’İN “MORIRE IN LEVITATE” KISA ROMANINDA TOPLUMSAL BELLEĞİN ÖZNESİ OLARAK BÜYÜKBABA FİGÜRÜ

KAYALAR F.

”BAKEA 2017- Beşinci Uluslararası Batı Kültürü ve Edebiyatları Araştırmaları, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

KAYALAR F., KAYALAR F.

The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

31. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

KAYALAR F., KAYALAR F.

7th Multidisciplinary Academic Conference inPrague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Neue Ansätze zum Fremdsprachenlernen

KAYALAR F.

Duvar Yayınları, İzmir, 2023

2023

2023

2. Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri

KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023

2022

2022

3. Sınıf Kurallarının Oluşturulması

KAYALAR F., KAYALAR F.

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-88, 2022

2022

2022

4. Sınıfta Öğrenme Öğretme Sürecinin Yönetimi

KAYALAR F., KAYALAR F.

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-232, 2022

2020

2020

5. KARMA EĞİTİM MODELİNDE TERS-YÜZ ÖĞRENME

KAYALAR F., KAYALAR F.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.39-52, 2020

2019

2019

6. Alis vs.Aliens

Kayalar F., Kesik L.

Amazon Fulfillment, Wroclaw, 2019

2019

2019

7. Stefan Zweig’ın Eserlerinde Majör Depresif Epizod Bulguları

Kısa A. Y., Kayalar F.

Türk-Alman İlişkilerine Farklı Disiplinlerden Bakış, Mehmet ALTUNKAYA Kemal DEMİR Diren ÇAKILCI, Editör, Palet, Konya, ss.497-512, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2020

Kasım 2020

Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Diğer Uluslararası Fon Programları

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Diğer Uluslararası Fon Programları

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1