Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Pandemi Dönemi Ders Çalışma Alışkanlık ve Tutumları

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Kongresi-II, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2021, ss.1-2

Relationships Between Perception of Living Place and Peace and Lifelong Learning Tendencies

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.9-10 Creative Commons License

Grasha-Reıchmann Ölçeğine Göre Yükseköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, ss.33-34

Ders Akademik Başarılarının Mesleki Programı Yordama Durumunun Değerlendirilmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.73-74

Beş Faktör Kişilik Özellikleri Perspektifinde Başarı Amaç Yönelimleri Ve Akademik Başarı

II. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1

Uzaktan eğitim programlarının bu programlarda öğrenim gören öğrenci görüşlerine dayalı olarak tartışılması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.324-325

İlköğretim II. kademe öğrencilerine göre başarısızlık nedenleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.300-302

Kitap & Kitap Bölümleri

Mapping of The Use of Digital Storytelling in Education

New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.271-288, 2022

Examination of Primary School Music Curriculum in Terms pf 21st Century Skills

New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.131-146, 2022

The Relationship Between The Perception of Social Presence and the Social Networks-Based Learning Perception

Discovering Learners' and Educators' Experiences and Perceptions, Mobo Froilan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2021 Creative Commons License

Eğitimde Standartlaşma

Eğitim Bilimlerin Güncel Araştırmalar, Harun Şahin,Burcu Avcı Akbel, Editör, Ivpe Cetinje, Montenegro, Chachak, ss.27-47, 2020 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

41

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları