Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri Açısından Aday Öğretmenlerin Kendilerine ve Uygulama Öğretmenlerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, vol.14, no.6, pp.3453-3469, 2019 (SSCI)
Doçentlik süreci ve bazı akademik kadrolardaki düzenlemelere yönelik öğretim elemanlarının görüşlerinin değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, vol.13, no.11, pp.1311-1335, 2018 (SSCI)
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma öz-yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, vol.12, no.17, pp.55-72, 2017 (SSCI)
Öğretmen adaylarının teknopedagojik alan bilgisi yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, vol.11, no.9, pp.839-858, 2016 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Bibliometric Mapping of Gamification in Education
The Journal of Educational Reflections
, vol.6, no.2, pp.50-67, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect Of 5e Learning Model On Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,
, vol.14, no.4, pp.532-552, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
A review of teacher candidates’ metaphoric perception regarding the concept of “professional knowledge courses”
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.13, no.3, pp.3375-3390, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Perception of Teacher Candidates about Distance Education During the Covid-19 Pandemic
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, vol.6, no.15, pp.1010-1039, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

University students' views on the effectiveness of learning through homework
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.13, no.3, pp.689-704, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Achievement goal orientations as a mediating variable between academic procrastination and academic achievement
International Journal of Eurasian Education and Culture
, vol.6, no.13, pp.1028-1060, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Eğitim fakültesi öğrencilerinin başarı yönelimleri ve e-öğrenmeye yönelik tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Electronic Journal of Education Sciences
, vol.10, no.19, pp.1302-7905, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Determining the Standards of Teaching and Learning Process as a Component of Curriculum
International Journal of Progressive Education
, vol.16, no.3, pp.34-52, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Ders Akademik Başarılarının Mesleki Programı Yordama Durumunun Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.11, no.61, pp.635-643, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Relationships between success orientation, self efficacy on scientific research and metacognitive thinkıng skills
European Journal of Educational Research
, vol.4, no.10, pp.49-64, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim Yansımaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.24-37, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Lise öğrencilerinin gelecek beklentilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Journal of Human Sciences
, vol.15, no.1, pp.541-553, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan Eğitim Programlarının Bu Programlarda Öğrenim Gören Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Yansımaları Dergisi
, vol.1, no.2, pp.29-38, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrenci görüşlerine göre başarısızlığın nedenleri
KSÜ Eğitim Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-11, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının üstbiliş düşünme becerileri algıları ve başarı yönelimlerine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.6, no.2, pp.1326-1343, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Grasha-Reıchmann Ölçeğine Göre Yükseköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 9 - 10 October 2020, pp.33-34
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Fen Etkinliklerine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının Araştırılması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.72

Ders Akademik Başarılarının Mesleki Programı Yordama Durumunun Değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.73-74
YDS ve Yökdil Sınavına Hazırlananların Bu Sınavlara Yönelik Görüşleri ve Çalışma Alışkanlıkları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.71
2017 Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algıları ve Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliklerine İlişkin Algılarının Karşılaştırılması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.347
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma öz-yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.45
Öğretmen adaylarının üstbiliş düşünme becerileri algıları ve başarı yönelimlerine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.46
İlköğretim II. kademe öğrencilerine göre başarısızlık nedenleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.300-302
Uzaktan eğitim programlarının bu programlarda öğrenim gören öğrenci görüşlerine dayalı olarak tartışılması
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.324-325