SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri Açısından Aday Öğretmenlerin Kendilerine ve Uygulama Öğretmenlerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.14, sa.6, ss.3453-3469, 2019 (SSCI)
Doçentlik süreci ve bazı akademik kadrolardaki düzenlemelere yönelik öğretim elemanlarının görüşlerinin değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.1311-1335, 2018 (SSCI)
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma öz-yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.17, ss.55-72, 2017 (SSCI)
Öğretmen adaylarının teknopedagojik alan bilgisi yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.9, ss.839-858, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bibliometric Mapping of Gamification in Education
The Journal of Educational Reflections
, cilt.6, sa.2, ss.50-67, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect Of 5e Learning Model On Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.14, sa.4, ss.532-552, 2022 (Hakemli Dergi)
A review of teacher candidates’ metaphoric perception regarding the concept of “professional knowledge courses”
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.3375-3390, 2021 (Hakemli Dergi)
Perception of Teacher Candidates about Distance Education During the Covid-19 Pandemic
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.15, ss.1010-1039, 2021 (Hakemli Dergi)
University students' views on the effectiveness of learning through homework
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.3, ss.689-704, 2021 (Hakemli Dergi)
Achievement goal orientations as a mediating variable between academic procrastination and academic achievement
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.13, ss.1028-1060, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin başarı yönelimleri ve e-öğrenmeye yönelik tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Electronic Journal of Education Sciences
, cilt.10, sa.19, ss.1302-7905, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Fen Etkinliklerine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi
Eğitim Yansımaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.28-41, 2019 (Hakemli Dergi)
Ders Akademik Başarılarının Mesleki Programı Yordama Durumunun Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.61, ss.635-643, 2018 (Hakemli Dergi)
Relationships between success orientation, self efficacy on scientific research and metacognitive thinkıng skills
European Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.10, ss.49-64, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim Yansımaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.24-37, 2018 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin gelecek beklentilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Journal of Human Sciences
, cilt.15, sa.1, ss.541-553, 2018 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Programlarının Bu Programlarda Öğrenim Gören Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Yansımaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.29-38, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrenci görüşlerine göre başarısızlığın nedenleri
KSÜ Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının üstbiliş düşünme becerileri algıları ve başarı yönelimlerine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.1326-1343, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Grasha-Reıchmann Ölçeğine Göre Yükseköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, ss.33-34
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Fen Etkinliklerine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının Araştırılması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.72
Ders Akademik Başarılarının Mesleki Programı Yordama Durumunun Değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.73-74
YDS ve Yökdil Sınavına Hazırlananların Bu Sınavlara Yönelik Görüşleri ve Çalışma Alışkanlıkları
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.71
2017 Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algıları ve Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliklerine İlişkin Algılarının Karşılaştırılması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.347
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma öz-yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından değerlendirilmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.45
Öğretmen adaylarının üstbiliş düşünme becerileri algıları ve başarı yönelimlerine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.46
İlköğretim II. kademe öğrencilerine göre başarısızlık nedenleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.300-302
Uzaktan eğitim programlarının bu programlarda öğrenim gören öğrenci görüşlerine dayalı olarak tartışılması
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.324-325