Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
2. Restoring balance: Earth overshoot day as a framework for teacher education
INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION
, cilt.26, sa.9, ss.1-24, 2025 (SSCI, Scopus)
5. Investigation of Pre-service Science Teachers' and Science Teachers' Mathematical Modeling Competencies
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.870-892, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Determining the Levels of Science Teachers' Organization of Out-ofSchool Learning Activities
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.236-248, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ve Okul Dışı Öğrenmeyi Düzenleme Düzeylerinin Belirlenmesi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.236-248, 2024 (Hakemli Dergi)
12. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumlarının İncelenmesi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.103-133, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
12. 8.sınıf Öğrencilerinin Gözünden Anne ve Babalarının Çevresel Farkındalıklarının Belirlenmesi
EAB 2018, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.113, (Özet Bildiri)
14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı İçin Tasarladıkları Deneylerin Değerlendirilmesi
EAB, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
15. Eğitsel Oyunlarla Desteklenmiş Bir Fen Eğitimi: Fotoman.
12. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2016, ss.121, (Tam Metin Bildiri)
17. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mevsimlerin Oluşumu ile İlgili Zihinsel Modelleri
VII.International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.166, (Özet Bildiri)