Restoring balance: Earth overshoot day as a framework for teacher education


Creative Commons License

Kenan A.

INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION, cilt.26, sa.9, ss.1-24, 2025 (SSCI, Scopus)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 26 Sayı: 9
  • Basım Tarihi: 2025
  • Doi Numarası: 10.1108/ijshe-11-2024-0820
  • Dergi Adı: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, Academic Search Premier, EBSCO Education Source, Educational research abstracts (ERA), ERIC (Education Resources Information Center), Pollution Abstracts, Public Affairs Index
  • Sayfa Sayıları: ss.1-24
  • Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet