Eğitim Bilgileri
1996 - 1999
1996 - 1999Doktora
University of Cincinnati, Teachers College, Curriculum & Instruction, Amerika Birleşik Devletleri
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Kimya, Türkiye
1985 - 1990
1985 - 1990Lisans
Gazi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Kimya, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
A National Survey of Teachers Trained in Image Processing for Teaching
University of Cincinnati, Teacher Education, Curriculum and Instruction
1995
1995Yüksek Lisans
2-Alkil-1,3-indandionların alkillenme kinetiğinin incelenmesi
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2000 - 2018
2000 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2013 - 2016
2013 - 2016Uzman
Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı
2005 - 2008
2005 - 2008Yrd. Doç. Dr.
Ohio State University, School of Teaching and Learning, Mathematics Science and Technology Education
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorRektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorUluslararası Ofis Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2008 - 2013
2008 - 2013Yüksekokul Müdürü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu
2001 - 2005
2001 - 2005Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorYönetim Kurulu Üyesi
Sivil Toplum Kuruluşu, Uluslararası Dağ Kayağı Federasyonu, Federasyon Yönetim Kurulu Üyesi, Yönetim Kurulu Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorTürkiye Dağcılık Federasyonu
Sivil Toplum Kuruluşu, Türkiye Dağcılık Federasyonu, Merkez Hakem Kurulu Üyesi, Türkiye Dağcılık Federasyonu
2013 - 2016
2013 - 2016Uzman Araştırmacı
TÜBİTAK ULAKBİM, Uzman Araştırmacı
2011 - 2011
2011 - 2011Adjunct Faculty
Kazakh Abai National Pedagogical University, Adjunct Faculty
2005 - 2008
2005 - 2008Post-doctoral researcher
Ohio State University, Post-doctoral researcher
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Programlama öğretimine yönelik bir içerik analizi
Sanalan V. A. (Danışman)
F.KONAN(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Fen öğretiminde öğrenci başarısını ve öz-düzenleme becerilerini geliştiren sınıf ortamının oluşturulmasında mobil teknoloji kullanımı
Sanalan V. A. (Danışman)
Ö.YILMAZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Ebeveynlerin fen okuryazarlık düzeylerinin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi başarışarına etkisi
Sanalan V. A. (Danışman)
R.ŞAHİN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (18)
2020
20201. Discovering Turkish Generation-Z in the Context of Educational Technology
Sanalan V. A., Taşlıbeyaz E.
Journal of Educational Issues
, cilt.6, sa.2, ss.249-268, 2020 (Hakemli Dergi)
2016
20162. Classroom connectivity and Algebra 1 achievement A three year longitudinal study
IRVING K., PAPE S., OWENS D., ABRAHAMSON L., SILVER D., SANALAN V. A.
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching , cilt.35, sa.2, ss.131-151, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20163. Computerphobia in Preservice Teachers
SANALAN V. A.
International Education Studies
, cilt.9, sa.3, ss.217-223, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
20154. Fen Öğretiminde Katılımlı ve Motive Edici Sınıf Ortamı Mobil Teknoloji Kullanımı
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.34, sa.2, ss.37-50, 2015 (TRDizin)
2015
20155. Establishing a Multidimensional Interaction in Science Instruction Usage of Mobile Technology
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.14, sa.4, ss.38-52, 2015 (Scopus)
2015
20156. Using students’ performance to improve ontologies for intelligent E-learning system
İÇÖZ K., SANALAN V. A., Cakar M. A., OZDEMIR E. B., Kaya S.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.15, sa.4, ss.1039-1049, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
20147. Establishing Interactive Classroom Environment in Science Instruction Problems of M SES Usage
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (TRDizin)
2014
20148. Öğrenci ve öğretmenlerin fen ve teknoloji dersinin yaşamımızdaki sürat konusundaki matematik becerileri üzerine görüşleri
SÜLÜN A., OKTAY CİMİNLİ E., SANALAN V. A.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.37-55, 2014 (TRDizin)
2014
20149. Fen Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamı Kurulumu M SES Kullanım Problemleri
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (TRDizin)
2013
201310. Öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin felsefi düşünceleri
SANALAN V. A., BEKDEMİR M., OKUR M., KANBOLAT O., BAŞ F., ÖZTURAN SAĞIRLI M.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.33, sa.1, ss.155-168, 2013 (TRDizin)
2013
201311. Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri
SANALAN V. A., BEKDEMİR M., OKUR M., KANBOLAT O., BAŞ F., ÖZTURAN SAĞIRLI M.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (ESCI, TRDizin)
2012
201212. Classroom connectivity in Algebra I classrooms results of a randomized control trial
STEPHEN P., IRVING K., OWENS D., BOSCARDIN C., SANALAN V. A., ABRAHAMSON L., et al.
Effective Education , cilt.4, sa.2, ss.169-189, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201213. Bilgisayar fobisi Sebepler ve sonuçlar üzerine bir durum çalışması
Sanalan V. A., Telli E., Çelik E., Özen Y., Öz R., Koç A., et al.
Akademik Bakış Dergisi , sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201214. BİLGİSAYAR FOBİSİ: SEBEPLER VE SONUÇLAR ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Sanalan V. A., Telli E., Çelik E., Özen Y., Öz R., Koç A., et al.
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , cilt.., sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201215. Using a mobile classroom interaction system m CIS in a science instruction laboratory class students motivation
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
American International Journal of Contemporary Research , cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201216. Using a Mobile Classroom Interaction System M Cis In a Science Instruction Laboratory Class Students Motivation
SANALAN V. A., YILMAZ Ö.
American International Journal of Contemporary Research , cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201217. Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi
SANALAN V. A., Bektaş Ö., Şahin R., Sayan Y., Oktay E.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.103-118, 2012 (TRDizin)
2011
201118. M learning M learning Applications Students Input for M learning in Science Instruction
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
World Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201119. M learning applications students input for m learning in science instruction
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
World Journal of Education , cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201120. Fen öğretmen adaylarının sınıf içi iletişim sistemi kullanımına karşı düşünceleri ve öğrenme stilleri
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (TRDizin)
2011
201121. The practicality of implementing connected classroom technology in secondary mathematics and science classrooms
SHIRLEY M. L., IRVING K. E., SANALAN V. A., PAPE S. J., OWENS D. T.
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.9, sa.2, ss.459-481, 2011 (SSCI, Scopus)
2011
201122. Computer Applications in Teaching Abstract Algebra
SANALAN V. A., TATAR E., OKUR M., DİKİCİ R.
International Journal of Applied Science and Technology , cilt.1, sa.1, ss.20-27, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201123. Fen Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımına Karşı Düşünceleri ve Öğrenme Stilleri
SANALAN V. A., YILMAZ Ö.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201124. How Has Reform in Science Teacher Education Programs Changed Preservice Teachers' Views About Science?
UÇAR S., SANALAN V. A.
Journal of Science Education and Technology
, cilt.20, sa.1, ss.87-94, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2010
201025. Ebeveynlerin fen okuryazarlık düzeylerinin ilköğretim 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi başarılarına etkisi
ŞAHİN R., SANALAN V. A., BEKTAŞ Ö., KAYGISIZ Y.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.125-143, 2010 (TRDizin)
2010
201026. Böte öğrencilerinin programa bakış açıları: Tercih öncesi ve sonrası durum.
Sanalan V. A., Telli E., Selim Y., Öz R., Koç A., Çelik E.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.33-51, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200927. Physical Science Connected Classrooms Case Studies
IRVING K., SANALAN V. A., MELİSSA S.
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching , cilt.28, sa.3, ss.247-275, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
200728. Görsel Okuryazarlık
SANALAN V. A., SÜLÜN A., ÇOBAN T. A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.33-47, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200529. Coğrafya okuryazarlığı Giriş
Altınbilek M. S., Sanalan V. A.
Doğu Coğrafya Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.341-357, 2005 (TRDizin)
2004
200430. Öğrencilerin Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersini Algılaması.
TAŞ N. F., SANALAN V. A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.71-82, 2004 (Hakemli Dergi)
2002
200231. Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi
ÇOBAN T. A., SANALAN V. A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200232. Bir veri tabanı uygulaması olarak elektronik portfolyo
SANALAN V. A., ALTUN A.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.10-20, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS
SAPANCA H. F., ERBAŞ Ç., YILDIRIM Ö., SANALAN V. A.
Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2019
20192. Öğretmen Eğitiminde Bilgi Okuryazarlığı
Sanalan V. A., Konan E.
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.31, (Özet Bildiri)
2019
20193. Discovering Generation Z
SANALAN V. A., TAŞLIBEYAZ E.
Teaching, Learning and E-learning Conference, 5 - 06 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
2018
20184. Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Deneyimleri (The Experiences of the Students about Scenario-Based Interactive Videos)
TAŞLIBEYAZ E., KOÇ A., SANALAN V. A., YILDIRIM Ö., ÖZ R., KAYALAR M. T.
ITTES, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369, (Özet Bildiri)
2017
20175. Çocukların İnternet Bağımlılığına Karşı Ailelerin Tutumu
SANALAN V. A., YILDIRIM Ö.
International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. İngilizce Eğitiminde Kullanılan Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Görüşleri
TAŞLIBEYAZ E., KOÇ A., SANALAN V. A., YILDIRIM Ö., ÖZ R., KAYALAR M. T.
ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Deneyimleri
Taşlıbeyaz E., Koç A., Sanalan V. A., Yıldırım Ö., Öz R., Kayalar M. T.
5 International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.369, (Özet Bildiri)
2017
20178. INTERNET ADDICTION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND ATTITUDES OF THEIR PARENTS
Yıldırım Ö., Kayalar M. T., Sanalan V. A., Taşlıbeyaz E., Koç A., Öz R., et al.
International Technology, Education and Development Conference - INTED 2017, Valencia, İspanya, 6 - 08 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. THE USE OF SOCIAL MEDIA AND FEAR OF MISSING OUT AMONG COLLEGE STUDENTS
Sanalan V. A., Koç A., Öz R., Taşlıbeyaz E., Kayalar M. T., Yıldırım Ö.
International Technology, Education and Development Conference - INTED 2017, Valencia, İspanya, 6 - 08 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2012
201210. Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190, (Özet Bildiri)
2011
201111. Öğrenciler çevrimiçi sınav konusunda ne diyor?
SANALAN V. A., SELİM Y., KOÇ A., TELLİ E., ÖZ R.
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201012. Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
KANBOLAT O., SANALAN V. A., BEKDEMİR M., OKUR M., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201013. Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
KANBOLAT O., SANALAN V. A., BEKDEMİR M., OKUR M., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201014. Programlama becerileri ve öğrenme stilleri
ÖZ R., KOÇ A., SANALAN V. A., TELLİ E., SELİM Y., ÇELİK E.
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010
2010
201015. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201016. An Investigation of T-PCK Model in a Teacher Training Program
Sanalan V. A., Telli E., Öz R., Selim Y., Çelik E., Koç A.
10th International Educational Technology Conference - IETC 2010, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.129-131, (Tam Metin Bildiri)
2010
201017. ÖĞRETMEN ADAYLARINDA BİLGİSAYAR FOBİSİ
TELLİ E., SANALAN V. A., SELİM Y., ÖZ R., KOÇ A., ÇELİK E.
10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201018. Öğretmen adaylarında bilgisayar fobisi
TELLİ E., SANALAN V. A., SELİM Y., ÖZ R., KOÇ A., Çelik E.
10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
2009
200919. Bilgisayar Korkusu Üzerine Bir Durum Çalışması
TELLİ E., SANALAN V. A., ÇELİK E., ÖZEN Y.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
2009
200920. Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı
YILMAZ Ö., SANALAN V. A.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
2009
200921. Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?
İLHAN BEYAZTAŞ D., sanalan v. a.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364, (Özet Bildiri)
2009
200922. Professional development for teaching in connected classrooms
OWENS D., IRVING K., PAPE S., SANALAN V. A., OWENS S., ABRAHAMSON L.
31st annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, ATLANTA, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200923. Classroom connectivity in promoting mathematics and science achievement Year 3 implementation fidelity
IRVING K., SANALAN V. A., PAPE S., OWENS D., ABRAHAMSON L., SHIRLEY M.
2009 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 7 - 09 Haziran 2009
2009
200924. M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
YILMAZ Ö., SANALAN V. A., KOÇ A.
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200925. M Öğrenme Uygulamalarının Değerlendirilmesi
YILMAZ Ö., SANALAN V. A., KOÇ A.
9th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200926. Implementation of Connected Classroom Technology in Mathematics and Science Classrooms
SHIRLEY M., IRVING K., SANALAN V. A., STEPHEN P., OWENS D.
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009
2009
200927. Connected K 12 classrooms Implementation fidelity in a national field trial in mathematics and science classrooms
IRVING K., SANALAN V. A., SHIRLEY M., PAPE S., OWENS D.
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
2008
200828. The connected algebra classroom A randomized control trial
OWENS D., PAPE S., IRVING K., SANALAN V. A., BOSCARDIN C. K., ABRAHAMSON L.
ICME, the International Congress on Mathematical Education, Monterrey, Meksika, 6 - 13 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200829. Learning and teaching algebra in a connected classroom
OWENS D., PAPE S., IRVING K., ABRAHAMSON L., SANALAN V. A.
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
2008
200830. Classroom connectivity in promoting Algebra 1 physical science achievement Year 1 results
PAPE S., OWENS D., IRVING K., ABRAHAMSON L., SANALAN V. A.
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
2008
200831. The Impact of Classroom Connectivity in Promoting Algebra I Achievement Results of a Randomized Control Trial
PAPE S., IRVING K., OWENS D., BOSCARDIN C. K., SANALAN V. A., ABRAHAMSON L.
American Educational Research Association - AERA 2008 Annual Meeting, 24 - 28 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200832. Teachers Use of Classroom Connectivity Technology Log File Analysis
SANALAN V. A.
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Mart 2008, ss.2818-2825, (Tam Metin Bildiri)
2008
200833. Two Year Implementation Study of the TI Navigator Lessons Learned and Year 1 Results
PAPE S., IRVING K., OWENS D., SANALAN V. A., ABRAHAMSON L.
T3 International Conference, DALLAS, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Şubat 2008
2008
200834. The Connected Classroom Middle School And Secondary School Physical Science Case Studies
IRVING K., SANALAN V. A., SHIRLEY M.
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
2008
200835. A Multi faceted Professional Development Program For Science Teachers Classroom Connectivity Technology
SANALAN V. A., IRVING K., PAPE S., OWENS D.
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
2008
200836. Teaching and assessing science through connected classroom technolog
SHIRLEY M., IRVING K., SANALAN V. A.
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
2007
200737. A professional development program for science teachers Classroom connectivity
SANALAN V. A., IRVING K., PAPE S., OWENS D., ABRAHAMSON L., BOSCARDIN K., et al.
2007 Mid-Atlantic Association of Science Teacher Educators (ASTE) meeting, ANSTED, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Eylül 2007
2007
200738. The connected classroom Implementation and research trial
OWENS D., IRVING K., PAPE S., ABRAHAMSON L., SANALAN V. A., BOSCARDIN C. K.
ED-MEDIA World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Vancouver, Kanada, 25 - 29 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200739. Observing Patterns of Classroom Connectivity Protocol Development And İmplementation
PAPE S., KAYA Ş., İRVİNG K., SANALAN V. A., OWENS D.
2007 İES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
2007
200740. Classroom Connectivity in Promoting Algebra Physical Science Achievement and Self Regulated Learning Year 1 Results
PAPE S., OWENS D., İRVİNG K., BOSCARDİN K., SANALAN V. A., ABRAHAMSON L., et al.
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
2007
200741. Observing patterns of classroom connectivity Protocol development and implementation
PAPE S., KAYA Ş., IRVING K., SANALAN V. A., OWENS D.
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
2007
200742. Classroom Connectivity In Promoting Achievement in Algebra Physical Science Implementation Fidelity
IRVING K., SANALAN V. A., PAPE S., OWENS D., ABRAHAMSON L., UÇAR S., et al.
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 06 Haziran 2007
2007
200743. Database Development for a Large Scale Educational Research Project
SANALAN V. A., IRVING K.
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 26 - 30 Mart 2007, ss.1672-1676, (Tam Metin Bildiri)
2005
200544. Classroom connectivity in promoting Algebra I and Physical Science Achievement and self regulated learning
PAPE S., IRVING K., OWENS D., SANALAN V. A., ABRAHAMSON L.
TACONET conference: Self-Regulated learning in Technology Enhanced Learning Environments, 22 - 25 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2002
200245. Öğretmen Adaylarının Fen Deneyleri Tasarlama Konusundaki inançları
ÇOBAN T. A., SANALAN V. A.
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
2001
200146. Elektronik Portfolyo
SANALAN V. A., ALTUN A.
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001
Kitaplar
2019
20191. ‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
ÖZER A., AĞIRKAN M., ATAR B., GÜNDOĞDU M., SANALAN V. A., BEKDEMİR M., et al.
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
2019
20192. Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
ÖZER A., BEKDEMİR M., DOĞAN N., GÜNDOĞDU M., SANALAN V. A., AĞIRKAN M., et al.
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
2019
20193. Bir Deneyi Tasarlamak
ÖZER A., DOĞAN N., BADAVAN Y., GÜNDOĞDU M., ÇETİN B., ATAR B., et al.
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019
2002
20024. Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
ÇETİN Ö. F., BAHAR H. H., SANALAN V. A., TÜMER C., ÇIKILI Y., SÜLÜN A., et al.
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002
Ödüller