Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
1. Evaluating the Impacts of Social Media Usage on Motivated Consumer Innovativeness
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.8, sa.78, ss.3408-3418, 2021 (Hakemli Dergi)
4. Üretim Yönetim Sistemlerindeki Kritik Başarı Faktörlerinin Rekabete Etkisi: Metal Sektöründe Bir Araştırma
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.9, sa.5, ss.3542-3567, 2020 (Hakemli Dergi)
5. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Lisans Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Durumlarının Tespitine Yönelik Bir Alan Çalışması
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.283-315, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Müşteri Değeri Yaratan Tedarik Zinciri Yönetimi Çıktıları ile Rekabet Avantajı İlişkisi
ATLAS International Refereed Journal on Social Sciences
, cilt.5, sa.24, ss.881-888, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Yalın ve Çevik Tedarik Zinciri Stratejilerinin İşletme Performansına Etkileri: Tekstil Sektöründe Bir Alan Araştırması
Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, cilt.5, sa.12, ss.1376-1384, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2
Kitaplar
7
Ansiklopedide Bölümler
2