Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Ergenlerde Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerileri ve Öğrenme Ortamı Faktörlerinin Profilleri: Bir Gizil Profil Analizi

24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Türkiye’de Pozitif Genç Gelişimine İlişkin Yapılan Araştırmalar: Bir İçerik Analizi Çalışması

23.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2022, ss.567-568, (Özet Bildiri)

6. Duyusal-işleme Hassasiyeti ile Depresif Belirtiler Arasındaki İlişki: İşlevsel Olmayan Tutumların ve Duygu Düzenlemenin Aracı Rolü

20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2018., Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

8. Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Yardım Aramaya İlişkin Kendini Damgalama Tutumları ile Bilişsel-Davranışsal Kaçınma Düzeyleri Arasındaki İlişki

STEMES 2018 Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Duyusal İşleme Hassasiyeti ve Psikolojik Belirtiler Arasındaki İlişki: İşlevsel Olmayan Tutumların Aracı Rolü var mı?

STEMES 2018 Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIĞIN YORDAYICISI OLARAK DEĞER YÖNELİMLERİ

II.INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.303, (Özet Bildiri)

13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL FOBİNİN YORDAYICISI OLARAK MÜKEMMELİYETÇİLİK

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)

14. ERZİNCAN İLİ ÜZÜMLÜ İLÇESİNDE YAŞAYAN AHISKALI TÜRKLER ÜZERİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASI AHISKA TÜRKLERİ SEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)

15. Üniversite Öğrencilerinde Mükemmelliyetçiliğin Yordayıcısı Olarak Değerler

III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, 6 - 09 Temmuz 2017, ss.130-131, (Özet Bildiri)

16. Super ın Mesleki Gelişim Yaşam Boyu Yaşam Alanı Kuramına Dayalı Örnek Bir Mesleki Grup Rehberliği Çalışması

II. Uluslar Arası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 7

1. Dijitalleşme ve Aile İçi İletişim

Ailede İletişim, Betil Gökçen Doğan Laçin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.225-251, 2022

2. Başlık, Özet, Kaynakça ve Raporun Düzenlenmesi

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.385-403, 2019

3. ‘Peki, Ne Oldu?’ Sorusunu Cevaplamak: Tartışma Bölümü

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.377-385, 2019

4. Özet

Ölçeklerin ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması: Problemler ve Çözümler, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.62-75, 2019

5. Bir Deneysel Makale Örneği

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.403-417, 2019

6. ‘Ne Buldum?’ Sorusunu Cevaplamak: Bulgular Bölümü

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.367-377, 2019

7. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, DOÇ.DR. MÜCAHİT KAĞAN, YRD.DOÇ.DR. SİNAN YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.251-266, 2017
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

86

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

271

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları