Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Using The Online Flipped Classroom Model In The Covid-19 Pandemic Process

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Investigation of Parents’xx Views on Distance Education During the Pandemic Process

ECLSS KYRENIA, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 09 Eylül 2020, cilt.1, ss.326-336, (Tam Metin Bildiri)

4. RESEARCH INTO THE NEGATIVE EFFECTS OF VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS ON THE STUDENTS’ APPROACH TO LEARNING

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.399-404, (Tam Metin Bildiri)

5. The Views of Sociotropic and Autonomic School Principals on Solving Discipline Problems at School Environment

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, cilt.1, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)

7. Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalığa Maruz Kalma Durumları

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.351-352, (Özet Bildiri)

9. Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Deneyimleri

5 International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.369, (Özet Bildiri)

10. THE USE OF SOCIAL MEDIA AND FEAR OF MISSING OUT AMONG COLLEGE STUDENTS

International Technology, Education and Development Conference - INTED 2017, Valencia, İspanya, 6 - 08 Mart 2017, (Özet Bildiri) identifier

11. INTERNET ADDICTION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND ATTITUDES OF THEIR PARENTS

International Technology, Education and Development Conference - INTED 2017, Valencia, İspanya, 6 - 08 Mart 2017, (Özet Bildiri) identifier

12. E Kitap İle Yürütülen Almanca Dersinin Öğrencileri Başarısı Üzerindeki Etkisi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium - ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.414, (Özet Bildiri)

13. Erzincan Üniversitesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim İle İlgili Görüşleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.417, (Özet Bildiri)

14. Çocukların Oyun Tercihleri Sokak Temelli Oyunlar mı Bilgisayar Temelli Oyunlar mı

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.416, (Özet Bildiri)

15. Öğretmenlerin EBA İle İlgili Görüşleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium - ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.415, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzincan Üniversitesi Örneği

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.65, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Bilgisyar Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi: Erzincan Üniversitesi Örneği

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.193, (Özet Bildiri)

18. Erzincan Üniversitesi BÖTE Son Sınıf Öğrencilerinin (Öğretmen Adayı) Tablet, PC ve Etkileşimli Tahta ile İlgili Görüşleri

3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.102, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. AN EXAMINATION OF UNIVERSITY STUDENTS' CYBERSECURITY ATTITUDES IN RELATION TO DEMOGRAPHIC VARIABLES

COMPUTER AND EDUCATIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION, ÖNAL NEZİH, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.45-64, 2025

2. Features Of Electronic Learning Media As Innovative Model For Educational Technologies

ADVANCES IN EDUCATION SCIENCES, DEMİRBATIR, Rasim Erol, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.171-186, 2022

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KAYITLI OLDUĞU ÖĞRETMEN YETİŞTİRME LİSANS PROGRAMA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler-I, Prof.Dr. Şehriban KOCA,Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Şaban AKGÜL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.219-236, 2021

5. The Efficiency of Flipped Classroom Model in Virtual Education

ACADEMIC RESEARCH and REVIEWS in EDUCATIONAL SCIENCE, Assoc. Prof. Aydın KIZILASLAN, Editör, Duvar, Ankara, ss.105-116, 2021

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KAYITLI OLDUĞU ÖĞRETMEN YETİŞTİRME LİSANS PROGRAMA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler-I, KOCA ŞEHRİBAN, AKGÜL MEHMET ŞABAN, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.219-236, 2021

7. Yetişkinler İçin Çevrimiçi Öğrenmenin Etkili Kullanımı

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ÇALIŞMALAR, BAKIR, Hasan, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.61-72, 2021

8. The Efficiency of Flipped Classroom Model in Virtual Education

ACADEMIC RESEARCH and REVIEWS in EDUCATIONAL SCIENCE, , Editör, Duvar, İzmir, ss.105-114, 2021
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları