Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

“ERZİNCAN’DA ORGANİK TARIM YETİŞTİRİCİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”

ANADOLU 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2024, ss.55-56

“ÇİZİMLER YOLU İLE KAVRAMSAL YANILGILAR BERLİRLENEBİLİR Mİ?”

ANADOLU 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2024, ss.56-57

SCIENCE TEACHERS' OPINIONS ABOUT THE EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGNED FOR THE CIRCULATORY SYSTEM

MUNZUR 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, ss.2-3

THE OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE GAME DESIGNED FOR BIOLOGICAL DIVERSITY

MUNZUR 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, ss.1-2

EFFECT OF USE OF DIGITAL AND TRADITIONAL GAMES IN SCIENCE EDUCATION ON STUDENT ATTITUDE

AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tbilisi, Gürcistan, 2 - 05 Mayıs 2024, ss.96-97

8. “Examination of the Effect of Out-of-School Learning Environment on Teaching Global Climate Change in Classrooms

AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tbilisi, Gürcistan, 2 - 05 Mayıs 2024, ss.95-96 Sürdürülebilir Kalkınma

Metaphors of 6th Grade Students Towards The Concept of Sustainability

3rd International Congress on Scientific Advances , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2023, ss.393-394 Sürdürülebilir Kalkınma

How Can I Design A Game For The Subject Of Frictional Force?

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi’, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.112-113

Example Of The Find Matching Game Activity Developed For The Grade 5 Get To Know The World Of Life Unit

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.111-112

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Dijital İçerik Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri

2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning and Distance Education 2022, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, ss.190

“EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGNED FOR THE TOPIC OF GRADE 5 BIODIVERSITY: WHERE AM I?”

ULUSLARARASI EĞİTİM, SOSYAL VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONGRESİ, Sarajevo, Bosna-Hersek, 5 - 06 Kasım 2022, ss.12-13

“ANALOGICAL EXAMPLES OF CANDIDATES OF SCIENCE TEACHERS FOR THE IMMUNITY SYSTEM

ULUSLARARASI EĞİTİM, SOSYAL VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONGRESİ, Sarajevo, Bosna-Hersek, 5 - 06 Kasım 2022, ss.11-12

Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklar İle Mikroskop Etkinliği Benim Mikro Dünyam

IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.128-129

METAPHORİC PERCEPTİONS OF MİDDLE SCHOOL STUDENTS TOWARDS THE CONCEPT OF EPİDEMİC

International Graduate Studies Congress , Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, cilt.1, ss.597-598

Evaluation Of Theses for Out-Of-School Learning Environments

International Graduate Studies Congress , Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, cilt.1, ss.550-551

Türkiye’de Sağlık Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizleri

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRES, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.151

Fen Eğitimi ve Günlük Hayat İlişkisi Konulu Tezlere Yönelik Bir İçerik Analiz Çalışması

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRES, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.273

EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGN EXAMPLE: FENKAZ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2021, ss.145-146

EXAMPLES OF EDUCATIONAL DIGITAL GAMES FOR PRIMARY EDUCATION, 4TH GRADE, HUMAN AND ENVIRONMENTAL ISSUES

NTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2021, ss.147-148

Akran Eğitimine Yönelik Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.177

İlköğretim Üçüncü Sınıf Duyu Organları Konusu İçin Tasarlanan Eğitsel Dijital Oyunlar

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.68-69

Oyun Temelli Öğrenme Modeliyle Elementler Konusunun Öğretimine Öğrencilerin Bakışı

4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 13 Eylül 2020, ss.17-18

İnformal Öğrenme Ortamlarına İlişkin Farklı Branş Öğretmenlerinin Görüşleri

4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Artvin, Türkiye, 13 Eylül 2020, ss.15-16

Pre-Service Teachers' Knowledge, Attıtude And Behavıors Agaınst Epılepsy

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.488-489

Ortaokul Öğrencilerin Geri Dönüşüm İçin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.35

Bilimin Doğası ve Tarihi Dersi İçin Günlük Hayattan Uyarlanan Eğitsel Oyunlar

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.36

I·LKÖĞRETI·M ÖĞRENCI·LERI·NI·N MI·KROSKOP ÜZERI·NE OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.111

EĞITSEL DIJITAL OYUN GELIŞTIRME SÜRECINI· DENEYIMLEYEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.111-112

6. Sınıf Öğrencileriyle Yaşam Temelli Öğrenmeye Bir Aksiyon Örneği

SCHEDULE OF 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.23

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodu Eğitsel Dijital Oyun Geliştirilmesine İlişkin Görüşleri

SCHEDULE OF 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.31

he Evaluation of the Graphics of the Science Teachers Candidates for the Transportation of the Substance in the Cell

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019

Teaching Behavior of the Science Teachers Effect the Teachers’xx Attitudes Against the Biology Course through Learning Life

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019

Science Teachers’xx Views on the Development Process of Biology Games

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “BİR BİLİM İNSANI-BİR ÖĞRETMEN ADAYI’’ ETKİNLİĞİNE AİT GÖRÜŞLERİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.135

The Evaluation of the Graphics of the Science Teachers Candidates for the Transportation of the Substance in the Cell

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.79-80

Evaluation of Analytics of Teachers of Science Teachers for Some Anatomical Structures from Visual Images

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.83-84

Science Teachers' Views on the Development Process of Biology Games

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.310-311

Teaching Behavior of the Science Teachers Effect the Teachers' Attitudes Against the Biology Course through Learning Life

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.299-300

LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BİYOCOĞRAFYA BİLGİ DÜZEYİ FORMU GELİŞTİRME ÇALIŞMASI"

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.1

Eğitsel Oyunlarla Desteklenmiş Bir Fen Eğitimi: Fotoman.

12. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2016, ss.121

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Determinational of External and Internal Microfungi of Trombidioid Mites

İnternational Conference on Biopesticed, Antalya, Türkiye, 19 - 25 Ekim 2014, ss.16

Ekşisu ve Ergan Dağın’dan (Erzincan) Kaydedilen Rafignathoid Akarlar (Acari: Raphıgnathoıdea).

Doğa Turizmi ve Biyoçeşitlilik Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2014, ss.177 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’den Neognathus terrestris’in (Acari, Caligonellidae) erkeğinin ilk kaydı",

21. Ulusal Biyoloji Kongresi,, İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.977

Erzurum ve Erzincan illerinden kaydedilen rafignathoid akarlar (Acari: Raphignathoidea)

21. Ulusal Biyoloji Kongresi,, İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.976-977

Türkiye’den Eupalopsellus rostridius’un (Acari, Eupalopsellidae) erkeğinin ilk kaydı"

20. Ulusal Biyoloji Kongresi,, Denizli, Türkiye, 21 - 25 Mayıs 2010, ss.833-834

Bazı illerimizden kaydedilen rafignathoid akarlar (Acari: Raphignathoidea)",

20. Ulusal Biyoloji Kongresi,, Denizli, Türkiye, 21 - 25 Mayıs 2010, ss.834-835

Kitap & Kitap Bölümleri

DİJİTAL REACT ÖĞRETİM MATERYALİ TASARIMI

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI, Dr.Öğr.Üyesi Hasan Hüseyin GÜLEÇ, Editör, YAZ YAYINLARI , Ankara, ss.26-48, 2024

KOMİNİTE EKOLOJİSİ

ÇEVRE EĞİTİMİ, Prof. Dr. Hasan Genç,Dr. Öğrt. Üyesi Emel Atlı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-292, 2022

Mutasyonlar ve İnsan Genetiği

Biyoloji III, Prof. Dr. Cansu Filik İşcen Prof. Dr. Osman Gülnaz, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-462, 2020

BİYOLOJİ II

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2019

MUTASYONLAR VE DNA TAMİRİ

GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Filik,işcen,C. ve Aktan,B., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-327, 2017

BİYOLOJİDE NANOTEKNOLOJİNİN KULLANIMI

BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, Filik, işcen, C. ve iİhan, S. , Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-367, 2016

Metrikler

Yayın

148

Atıf (WoS)

119

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

135

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

131

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

124

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları