Yayınlar & Eserler

Makaleler 70
Tümü (70)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (48)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 86

1. Examination Of Thesis On The Use Of Games In Science Education (2010-2024)

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2025, ss.69, (Özet Bildiri)

2. How Much Space Is Allocated On Health Issues In Science Textbooks?

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.89, (Özet Bildiri)

3. Game Activities In Science Textbooks

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2025, ss.92, (Özet Bildiri)

4. Content Analysis Of Theses On The Use Of Cartoons And Cartoons In Science Education (2010-2024)

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.111, (Özet Bildiri)

5. Use Of Cartoons And Cartoons In Primary Science Textbooks

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.119, (Özet Bildiri)

6. A Content Analysis Study Of Theses On Health Education

5th International Science, Mathematics, Entrepreneurship, and Technology Education Congress, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.53, (Özet Bildiri)

7. “ÇİZİMLER YOLU İLE KAVRAMSAL YANILGILAR BERLİRLENEBİLİR Mİ?”

ANADOLU 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2024, ss.56-57, (Özet Bildiri)

8. “ERZİNCAN’DA ORGANİK TARIM YETİŞTİRİCİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”

ANADOLU 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2024, ss.55-56, (Özet Bildiri)

9. SCIENCE TEACHERS' OPINIONS ABOUT THE EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGNED FOR THE CIRCULATORY SYSTEM

MUNZUR 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, ss.2-3, (Özet Bildiri)

10. THE OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE GAME DESIGNED FOR BIOLOGICAL DIVERSITY

MUNZUR 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

11. EFFECT OF USE OF DIGITAL AND TRADITIONAL GAMES IN SCIENCE EDUCATION ON STUDENT ATTITUDE

AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tbilisi, Gürcistan, 2 - 05 Mayıs 2024, ss.96-97, (Özet Bildiri)

12. 8. “Examination of the Effect of Out-of-School Learning Environment on Teaching Global Climate Change in Classrooms

AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tbilisi, Gürcistan, 2 - 05 Mayıs 2024, ss.95-96, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Determining the Perceptions of Science Teacher Candidates towards Face-to-Face Biology Lessons through Visual Metaphors

3rd International Congress on Scientific Advances , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2023, ss.391-392, (Özet Bildiri)

14. Metaphors of 6th Grade Students Towards The Concept of Sustainability

3rd International Congress on Scientific Advances , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2023, ss.393-394, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Example Of The Find Matching Game Activity Developed For The Grade 5 Get To Know The World Of Life Unit

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.111-112, (Özet Bildiri)

16. How Can I Design A Game For The Subject Of Frictional Force?

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi’, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.112-113, (Özet Bildiri)

17. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Dijital İçerik Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri

2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning and Distance Education 2022, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, ss.190, (Özet Bildiri)

18. “ANALOGICAL EXAMPLES OF CANDIDATES OF SCIENCE TEACHERS FOR THE IMMUNITY SYSTEM

ULUSLARARASI EĞİTİM, SOSYAL VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONGRESİ, Sarajevo, Bosna-Hersek, 5 - 06 Kasım 2022, ss.11-12, (Özet Bildiri)

19. “EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGNED FOR THE TOPIC OF GRADE 5 BIODIVERSITY: WHERE AM I?”

ULUSLARARASI EĞİTİM, SOSYAL VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONGRESİ, Sarajevo, Bosna-Hersek, 5 - 06 Kasım 2022, ss.12-13, (Özet Bildiri)

20. "6. Sınıf Dolaşım Sistemi İçin Tasarlanan Eğitsel Oyun Matı: Dolaşa Dolaşa"

IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.129, (Özet Bildiri)

21. Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklar İle Mikroskop Etkinliği Benim Mikro Dünyam

IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.128-129, (Özet Bildiri)

22. METAPHORİC PERCEPTİONS OF MİDDLE SCHOOL STUDENTS TOWARDS THE CONCEPT OF EPİDEMİC

International Graduate Studies Congress , Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, cilt.1, ss.597-598, (Özet Bildiri)

23. Evaluation Of Theses for Out-Of-School Learning Environments

International Graduate Studies Congress , Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, cilt.1, ss.550-551, (Özet Bildiri)

24. Türkiye’de Sağlık Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizleri

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRES, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.151, (Özet Bildiri)

25. EXAMPLES OF EDUCATIONAL DIGITAL GAMES FOR PRIMARY EDUCATION, 4TH GRADE, HUMAN AND ENVIRONMENTAL ISSUES

NTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2021, ss.147-148, (Özet Bildiri)

26. Akran Eğitimine Yönelik Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.177, (Özet Bildiri)

27. EDUCATIONAL DIGITAL GAME DESIGN EXAMPLE: FENKAZ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2021, ss.145-146, (Özet Bildiri)

28. Fen Eğitimi ve Günlük Hayat İlişkisi Konulu Tezlere Yönelik Bir İçerik Analiz Çalışması

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRES, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.273, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim Üçüncü Sınıf Duyu Organları Konusu İçin Tasarlanan Eğitsel Dijital Oyunlar

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.68-69, (Özet Bildiri)

30. Oyun Temelli Öğrenme Modeliyle Elementler Konusunun Öğretimine Öğrencilerin Bakışı

4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 13 Eylül 2020, ss.17-18, (Özet Bildiri)

31. İnformal Öğrenme Ortamlarına İlişkin Farklı Branş Öğretmenlerinin Görüşleri

4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Artvin, Türkiye, 13 Eylül 2020, ss.15-16, (Özet Bildiri)

32. Pre-Service Teachers' Knowledge, Attıtude And Behavıors Agaınst Epılepsy

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.488-489, (Özet Bildiri)

34. Bilimin Doğası ve Tarihi Dersi İçin Günlük Hayattan Uyarlanan Eğitsel Oyunlar

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.36, (Özet Bildiri)

35. Ortaokul Öğrencilerin Geri Dönüşüm İçin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.35, (Özet Bildiri)

36. I·LKÖĞRETI·M ÖĞRENCI·LERI·NI·N MI·KROSKOP ÜZERI·NE OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.111, (Tam Metin Bildiri)

37. EĞITSEL DIJITAL OYUN GELIŞTIRME SÜRECINI· DENEYIMLEYEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.111-112, (Özet Bildiri)

38. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodu Eğitsel Dijital Oyun Geliştirilmesine İlişkin Görüşleri

SCHEDULE OF 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.31, (Özet Bildiri)

39. 6. Sınıf Öğrencileriyle Yaşam Temelli Öğrenmeye Bir Aksiyon Örneği

SCHEDULE OF 4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.23, (Özet Bildiri)

40. he Evaluation of the Graphics of the Science Teachers Candidates for the Transportation of the Substance in the Cell

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

41. Teaching Behavior of the Science Teachers Effect the Teachers’xx Attitudes Against the Biology Course through Learning Life

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

42. Science Teachers’xx Views on the Development Process of Biology Games

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

43. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HÜCRE ORGANELLERİ İÇİN BELİRLEDİKLERİ ANALOJİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.133, (Tam Metin Bildiri)

44. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “BİR BİLİM İNSANI-BİR ÖĞRETMEN ADAYI’’ ETKİNLİĞİNE AİT GÖRÜŞLERİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.135, (Tam Metin Bildiri)

45. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL İMAJLAR ÜZERİNDEN BAZI GENETİK KAVRAMALARA AİT BİLGİ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.132, (Tam Metin Bildiri)

46. Science Teachers' Views on the Development Process of Biology Games

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.310-311, (Tam Metin Bildiri)

47. The Evaluation of the Graphics of the Science Teachers Candidates for the Transportation of the Substance in the Cell

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.79-80, (Tam Metin Bildiri)

48. Evaluation of Analytics of Teachers of Science Teachers for Some Anatomical Structures from Visual Images

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.83-84, (Tam Metin Bildiri)

49. Teaching Behavior of the Science Teachers Effect the Teachers' Attitudes Against the Biology Course through Learning Life

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education,, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.299-300, (Tam Metin Bildiri)

51. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BİYOCOĞRAFYA BİLGİ DÜZEYİ FORMU GELİŞTİRME ÇALIŞMASI"

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kalıtım İle İlgili İmajları

ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.181, (Özet Bildiri)

61. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tarımsal Farkındalıklarının Belirlenmesi

USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.391, (Tam Metin Bildiri)

64. 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: BİTKİ VE HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME

II. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.121-135, (Özet Bildiri)

65. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN PISA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

II. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.1-111, (Özet Bildiri)

71. Eğitsel Oyunlarla Desteklenmiş Bir Fen Eğitimi: Fotoman.

12. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2016, ss.121, (Tam Metin Bildiri)

72. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Kullanımı, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

73. Fen Eğitiminde Hikayelendirme Tekniği İle Kavram Öğretimi.

UBEK, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2016, ss.111, (Tam Metin Bildiri)

75. Determinational of External and Internal Microfungi of Trombidioid Mites

İnternational Conference on Biopesticed, Antalya, Türkiye, 19 - 25 Ekim 2014, ss.16, (Tam Metin Bildiri)

76. Ekşisu ve Ergan Dağın’dan (Erzincan) Kaydedilen Rafignathoid Akarlar (Acari: Raphıgnathoıdea).

Doğa Turizmi ve Biyoçeşitlilik Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2014, ss.177, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

78. Türkiye’den Neognathus terrestris’in (Acari, Caligonellidae) erkeğinin ilk kaydı",

21. Ulusal Biyoloji Kongresi,, İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.977, (Tam Metin Bildiri)

79. Erzurum ve Erzincan illerinden kaydedilen rafignathoid akarlar (Acari: Raphignathoidea)

21. Ulusal Biyoloji Kongresi,, İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.976-977, (Tam Metin Bildiri)

80. Bazı toprak funguslarının entomopatojen fungus Beauveria bassiana (Balsamo)’nın miselyal gelişimi üzerine etkileri"

Türkiye IV. Bitki Koruma Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2011, ss.135, (Tam Metin Bildiri)

81. Türkiye den Eupalopsellus rostridius’xxun Acari Eupalopsellidae erkeğinin ilk kaydı

20. Ulusal Biyoloji Kongresi, Türkiye, 21 - 25 Haziran 2010, ss.833-834, (Özet Bildiri)

82. Türkiye’den Eupalopsellus rostridius’un (Acari, Eupalopsellidae) erkeğinin ilk kaydı"

20. Ulusal Biyoloji Kongresi,, Denizli, Türkiye, 21 - 25 Mayıs 2010, ss.833-834, (Tam Metin Bildiri)

83. Bazı illerimizden kaydedilen rafignathoid akarlar (Acari: Raphignathoidea)",

20. Ulusal Biyoloji Kongresi,, Denizli, Türkiye, 21 - 25 Mayıs 2010, ss.834-835, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKA VE UYGULAMALARI

EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: YAPAY ZEKÂ, YENİLİKÇİ YÖNTEMLER VE KAPSAYICI YAKLAŞIMLAR, OKAN SARIGÖZ, Editör, BİDGE, Ankara, ss.41-76, 2025

2. DİJİTAL REACT ÖĞRETİM MATERYALİ TASARIMI

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI, Dr.Öğr.Üyesi Hasan Hüseyin GÜLEÇ, Editör, YAZ YAYINLARI , Ankara, ss.26-48, 2024

3. KOMİNİTE EKOLOJİSİ

ÇEVRE EĞİTİMİ, Prof. Dr. Hasan Genç,Dr. Öğrt. Üyesi Emel Atlı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-292, 2022

5. Mutasyonlar ve İnsan Genetiği

Biyoloji III, Prof. Dr. Cansu Filik İşcen Prof. Dr. Osman Gülnaz, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-462, 2020

6. BİYOLOJİ II

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2019

7. MUTASYONLAR VE DNA TAMİRİ

GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ, Filik,işcen,C. ve Aktan,B., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-327, 2017

8. BİYOLOJİDE NANOTEKNOLOJİNİN KULLANIMI

BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR, Filik, işcen, C. ve iİhan, S. , Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.1-367, 2016
Metrikler

Yayın

164

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

138

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

139

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

131

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

124

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

124

Proje

5

Tez Danışmanlığı

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları