Dr. Öğr. Üyesi FADİME BADUR


Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

Havacılık Yönetimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Psikoloji, Pazarlama, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Metrikler

Yayın

18

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

1

Eğitim Bilgileri

2008 - 2016

2008 - 2016

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Birebir Pazarlama Stratejilerinin Kurum İmajı Oluşturmadaki Rolünün Belirlenmesi: Bir Hava Yolu İşletmesinde Uygulama

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2007

2007

Yüksek Lisans

Televizyon Reklamlarının Çocukların Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Yiyecek ve İçecek Reklamları Üzerine Bir Uygulama

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2024

2024

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

2024

2024

Tasarruf Tedbirleri Eğitim Programı

Çevre ve Sürdürülebilirlik

İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı

2023

2023

Özdeğer Eğitimi

Kişisel Gelişim

MasterCamp

2023

2023

Deprem Farkındalık Eğitim Programı

Diğer

İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı

2022

2022

Alaçatı Psikoloji Kampı

Kişisel Gelişim

İstanbul Esenyurt Üniversitesi

2022

2022

ONLİNE ALFA PSİKOLOJİ ZİRVESİ

Mesleki Eğitim

İstanbul Esenyurt Üniversitesi

2021

2021

Bodrum Psikoloji Kampı

Mesleki Eğitim

Psikodestek Psikolojik Destek Merkezi

2020

2020

Dalgaları Aşmak (Liderlik, Empati ve Stres Yönetimi

Mesleki Eğitim

Alfa Etkinlik Organizasyon

2020

2020

PSİKOKAMP İLİŞKİLER ÜZERİNE

Mesleki Eğitim

MorMavi Aile Danışmanlığı ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi

2020

2020

Access Bars Eğitimi

Kişisel Gelişim

MorMavi Aile Danışmanlığı ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi

2019

2019

İlkyardım Sertifikası

Sağlık ve Tıp

İl Sağlık Müdürlüğü

2018

2018

İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi

İş Sağlığı ve Güvenliği

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

Araştırma Alanları

Psikoloji

Pazarlama

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2021 - 2021

2021 - 2021

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2020 - 2021

2020 - 2021

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2019 - 2021

2019 - 2021

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

2014 - 2016

2014 - 2016

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2009

2007 - 2009

Diğer Kamu Kurumu, Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O.

2007 - 2009

2007 - 2009

MEMUR

VAKIFLAR BANKASI, MEMUR

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ

HAVACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ UYGULAMALARI

Lisans

Lisans

KURUMSAL İLETİŞİM

HİZMET PAZARLAMASI

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

HALKLA İLİŞKİLER

SANAL ORTAMDA İLETİŞİM

KİŞİLER ARASI İLETİŞİM

HAVAYOLU PAZARLAMASI

SEÇMELİ BİTİRME TEZİ

İKTİSADA GİRİŞ

GİRİŞİMCİLİK

Ön Lisans

Ön Lisans

HALKLA İLİŞKİLER STRATEJİLERİ

Makaleler

Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversitelerinin Diş Hekimliği Fakültelerinin Müfredatlarının İletişim Becerileri Eğitimi Açısından Karşılaştırılması

Badur F.

14 th International Hippocrates Congress on Medical and Health Sciences , İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Mart 2024, ss.67-68, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. THE ELEMENTS OF MARKETING MIX IN ONE TO ONE MARKETING

BADUR F.

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. DETERMINING THE ROLE OF ONE-TO- ONE MARKETING STRATEGIES ON FORMING CORPORATION IMAGE: AN APPLICATION ON AN AIRLINE

BADUR F.

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.171, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. The Given Support to Education with Social Responsibility Campaigns, Example of An Application from Turkey: The Project ‘I Am at Home’ of Çelebi Aviation Holding

Badur F.

14th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-208, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ

Badur F.

HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024

2024

2024

2. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ

Badur F. (Editör)

HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024

2024

2024

3. TIP EĞİTİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ VE ÖNEMİ

Badur F.

TIP VE SAĞLIK BİLİMLERİNDE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ -III, Doç. Dr. Cem YÜCETAŞ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.105-127, 2024

2020

2020

4. Empatik Liderlik

Badur F.

Liderlik Tarzları Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Doç. Dr. H. Tezcan Uysal Dr. Cenk Aksoy Dr. Öğr. Üyesi Fatma Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.447-460, 2020

2017

2017

5. Determining The Role Of One-To-One Marketing Strategies On Forming Corporation Image: An Application On An Airline

Badur F.

Current Approaches on Business and Economics, Ömer Kürşad Tüfekçi, Editör, Strategic Researches Academy, New York, ss.109-135, 2017

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2023

Ekim 2023

“Ben” Olmaktan “Biz” Olmaya Geçişin Sancısı : Çağın İlişki Sorunsalı

Sosyal Faaliyet Organizasyonu

Badur F.
Erzincan, Türkiye


Davetli Konuşmalar

Mayıs 2024

Mayıs 2024

"Çalışanlarla İletişim/Çalışanlarla iletişim neden önemlidir? Çalışanlarla iletişim nasıl olmalıdır?"

Seminer

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi-Türkiye

Ekim 2023

Ekim 2023

Hasta İle İletişim Kurmada Etkin İletişim Becerilerinin Önemi

Seminer

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi-Türkiye

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Gençlik ve Sosyal Medya

Seminer

Erzincan İl Sağlık Müdürlüğü-Türkiye