Metrikler
Eğitim Bilgileri
2008 - 2016
2008 - 2016Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Birebir Pazarlama Stratejilerinin Kurum İmajı Oluşturmadaki Rolünün Belirlenmesi: Bir Hava Yolu İşletmesinde Uygulama
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2007
2007Yüksek Lisans
Televizyon Reklamlarının Çocukların Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Yiyecek ve İçecek Reklamları Üzerine Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2024
2024Tasarruf Tedbirleri Eğitim Programı
Çevre ve Sürdürülebilirlik
İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı
2023
2023Özdeğer Eğitimi
Kişisel Gelişim
MasterCamp
2023
2023Deprem Farkındalık Eğitim Programı
Diğer
İnsan Kaynağı Eğitim ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı
2022
2022Alaçatı Psikoloji Kampı
Kişisel Gelişim
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
2022
2022ONLİNE ALFA PSİKOLOJİ ZİRVESİ
Mesleki Eğitim
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
2021
2021Bodrum Psikoloji Kampı
Mesleki Eğitim
Psikodestek Psikolojik Destek Merkezi
2020
2020Dalgaları Aşmak (Liderlik, Empati ve Stres Yönetimi
Mesleki Eğitim
Alfa Etkinlik Organizasyon
2020
2020PSİKOKAMP İLİŞKİLER ÜZERİNE
Mesleki Eğitim
MorMavi Aile Danışmanlığı ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi
2020
2020Access Bars Eğitimi
Kişisel Gelişim
MorMavi Aile Danışmanlığı ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi
2019
2019İlkyardım Sertifikası
Sağlık ve Tıp
İl Sağlık Müdürlüğü
2018
2018İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Araştırma Alanları
Psikoloji
Pazarlama
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2021 - 2021
2021 - 2021Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2020 - 2021
2020 - 2021Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
2014 - 2016
2014 - 2016Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Ali Cavit Çelebioğlu Sivil Havacılık Yüksekokulu, Havacılık Yönetimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2009
2007 - 2009Diğer Kamu Kurumu, Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O.
2007 - 2009
2007 - 2009MEMUR
VAKIFLAR BANKASI, MEMUR
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
HAVACILIKTA HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ
HAVACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ UYGULAMALARI
Makaleler
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
2024
20241. Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversitelerinin Diş Hekimliği Fakültelerinin Müfredatlarının İletişim Becerileri Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
Badur F.
Türk Diş Hekimliği Araştırma Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.421-433, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Evaluation of the Curriculum of Dentistry Faculties in Terms of Communication Skills Education: A Review
Badur F.
The Educational Review , cilt.8, sa.6, ss.886-895, 2024 (Hakemli Dergi)
2017
20173. Elements of Marketing Mix in one-to-one Marketing
Badur F.
Journal of Current Researches on Social Sciences , cilt.7, sa.4, ss.107-120, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20174. SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI İLE EĞİTİME VERİLEN DESTEK TÜRKİYE’DEN BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: ÇELEBİ HOLDİNG “EVİMDEYİM” PROJESİ
Badur F.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.169-175, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversitelerinin Diş Hekimliği Fakültelerinin Müfredatlarının İletişim Becerileri Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
Badur F.
14 th International Hippocrates Congress on Medical and Health Sciences , İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Mart 2024, ss.67-68, (Özet Bildiri)
2017
20172. THE ELEMENTS OF MARKETING MIX IN ONE TO ONE MARKETING
BADUR F.
6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)
2017
20173. DETERMINING THE ROLE OF ONE-TO- ONE MARKETING STRATEGIES ON FORMING CORPORATION IMAGE: AN APPLICATION ON AN AIRLINE
BADUR F.
6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.171, (Özet Bildiri)
2016
20164. The Given Support to Education with Social Responsibility Campaigns, Example of An Application from Turkey: The Project ‘I Am at Home’ of Çelebi Aviation Holding
Badur F.
14th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-208, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ
Badur F.
HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024
2024
20242. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ
Badur F. (Editör)
HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024
2024
20243. TIP EĞİTİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ VE ÖNEMİ
Badur F.
TIP VE SAĞLIK BİLİMLERİNDE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ -III, Doç. Dr. Cem YÜCETAŞ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.105-127, 2024
2020
20204. Empatik Liderlik
Badur F.
Liderlik Tarzları Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Doç. Dr. H. Tezcan Uysal Dr. Cenk Aksoy Dr. Öğr. Üyesi Fatma Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.447-460, 2020
2017
20175. Determining The Role Of One-To-One Marketing Strategies On Forming Corporation Image: An Application On An Airline
Badur F.
Current Approaches on Business and Economics, Ömer Kürşad Tüfekçi, Editör, Strategic Researches Academy, New York, ss.109-135, 2017
Diğer Yayınlar
2023
20232. Kardelenin Yeni Yolculuğu ve Esrarengiz Çiçek/Ayarsız Dergisi Aralık Sayısı
Badur F.
Diğer, ss.45, 2023
2023
20233. Kardelen ve Hercai'nin Aşk Hikayesi/Ayarsız Dergisi Kasım Sayısı
Badur F.
Diğer, ss.39, 2023
2022
20224. "Aşkın Kanununu Yazsam Yeniden" / Ayarsız Dergisi Nisan Sayısı
Badur F.
Diğer, ss.24, 2022
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2023
Ekim 2023“Ben” Olmaktan “Biz” Olmaya Geçişin Sancısı : Çağın İlişki Sorunsalı
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Badur F.
Erzincan, Türkiye
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2024
Mayıs 2024"Çalışanlarla İletişim/Çalışanlarla iletişim neden önemlidir? Çalışanlarla iletişim nasıl olmalıdır?"
Seminer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi-Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023Hasta İle İletişim Kurmada Etkin İletişim Becerilerinin Önemi
Seminer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi-Türkiye
Mayıs 2022
Mayıs 2022