Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Türkiye’deki Devlet ve Vakıf Üniversitelerinin Diş Hekimliği Fakültelerinin Müfredatlarının İletişim Becerileri Eğitimi Açısından Karşılaştırılması

14 th International Hippocrates Congress on Medical and Health Sciences , İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Mart 2024, ss.67-68, (Özet Bildiri)

2. THE ELEMENTS OF MARKETING MIX IN ONE TO ONE MARKETING

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

3. DETERMINING THE ROLE OF ONE-TO- ONE MARKETING STRATEGIES ON FORMING CORPORATION IMAGE: AN APPLICATION ON AN AIRLINE

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.171, (Özet Bildiri)

4. The Given Support to Education with Social Responsibility Campaigns, Example of An Application from Turkey: The Project ‘I Am at Home’ of Çelebi Aviation Holding

14th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-208, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ

HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024

2. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ

HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024

3. TIP EĞİTİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ VE ÖNEMİ

TIP VE SAĞLIK BİLİMLERİNDE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ -III, Doç. Dr. Cem YÜCETAŞ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.105-127, 2024

4. Empatik Liderlik

Liderlik Tarzları Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Doç. Dr. H. Tezcan Uysal Dr. Cenk Aksoy Dr. Öğr. Üyesi Fatma Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.447-460, 2020

5. Determining The Role Of One-To-One Marketing Strategies On Forming Corporation Image: An Application On An Airline

Current Approaches on Business and Economics, Ömer Kürşad Tüfekçi, Editör, Strategic Researches Academy, New York, ss.109-135, 2017
Metrikler

Yayın

18

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

1