Makaleler
4
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
4. SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI İLE EĞİTİME VERİLEN DESTEK TÜRKİYE’DEN BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: ÇELEBİ HOLDİNG “EVİMDEYİM” PROJESİ
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.169-175, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
2. THE ELEMENTS OF MARKETING MIX IN ONE TO ONE MARKETING
6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)
3. DETERMINING THE ROLE OF ONE-TO- ONE MARKETING STRATEGIES ON FORMING CORPORATION IMAGE: AN APPLICATION ON AN AIRLINE
6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.171, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ
HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024
2. HEKİM-DİŞ HEKİMİ/HASTA İLETİŞİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ
HEKİM-HASTA İLETİŞİMİ / HEMŞİRE-HASTA İLETİŞİMİ Teori-Örnek Vakalar, Fadime Badur,Handan Aydın Kahraman, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-22, 2024