Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 1

Grupla Programlama Öğretiminin Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Turkey, 12 - 19 April 2019, pp.20-25, (Full Text)
Books 6

The Views of Information Technology Teachers on Block-based Programming Education

in: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar - I, KURTOĞLU ERDEN MELTEM, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.67, 2024 Creative Commons License

Türkiye’de Covid-19 Pandemisi Döneminde Uzaktan Eğitim ile İlgili Yapılan Çalışmaların Görsel Haritalama Tekniğiyle Bibliyometrik Analizi

in: Covid-19 Pandemisi Sürecinde Türkiye Eğitim ve Finans Alanlarında İncelemeler, Balkar Oğuz Emre, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.83-98, 2022 Creative Commons License

The effect of authentic task-oriented applications on problem-solving skills in robotic programming teaching

in: ADVANCES IN GLOBAL EDUCATION AND RESEARCH, James Waynne,Cobanoglu Cihan,Cavusoglu Muhittin, Editor, M3 CENTER PUBLISHING, Florida, pp.1-11, 2021 Creative Commons License Sustainable Development
Metrics

Publication

10

Publication (Scopus)

1

Citation (Scholar)

12

H-Index (Scholar)

2

Citation (Sobiad)

16

H-Index (Sobiad)

3

Open Access

4
UN Sustainable Development Goals