Eğitim Bilgileri
2011 - 2014
2011 - 2014Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Davranış Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2018 - 2023
2018 - 2023Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - 2018
2015 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Araştırma Görevlisi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - 2021
2018 - 2021Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2004 - 2013
2004 - 2013Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
Makaleler
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (16)
2024
20241. Türkiye’de Çözüm Odaklı Kısa Süreli Yaklaşıma Dayalı Yürütülen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.71-85, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Investigation of Academic Success, Psychological Flexibility and Self-Efficacy in Teacher Candidates
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
LANGUAGE TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.7, sa.1, ss.14-23, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Effectiveness of Solution-Focused Approach on Emotion Regulation Skills
SAĞAR M. E., ATEŞ B.
International Innovative Education Researcher , cilt.3, sa.1, ss.123-144, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Psikolojik Danışman Adaylarında Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Psikolojik Sağlamlık, Bilişsel Esneklik ve Öz-Yeterlik
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-9, 2022 (TRDizin)
2022
20225. Öğretmen Adaylarında Psikolojik Esnekliğin, Öz-Yeterliğin ve İletişim Becerilerinin Yaşam Doyumu Üzerindeki Yordayıcı Rolü
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.11, sa.1, ss.219-227, 2022 (TRDizin)
2022
20226. Investigation of Cyberbullying and Cybervictimization Situations in Adolescents in terms of Coping and Alexithymia
ATEŞ B., KAYA A.
EKEV ACADEMY JOURNAL , cilt.26, sa.90, ss.59-78, 2022 (TRDizin)
2021
20217. The Predictive Role of Teacher Candidates' Life Satisfaction and Communication Skills on Academic Success
Ateş B., Sağar M. E.
Journal of Family, Counseling and Education , cilt.6, sa.2, ss.59-70, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Post-Modern Bir Yaklaşım Olarak Çözüm Odaklı Kısa Süreli Psikolojik Danışma
Ateş B.
Journal of Innovative Research in Teacher Education (JIRTE) , cilt.2, sa.2, ss.147-163, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Üniversite Öğrencilerinde Öz-Yeterliğin Yordayicisi Olarak Bilişsel Esneklik, Duygu Düzenleme Becerileri ve Psikolojik Sağlamlik
Ateş B., Sağar M. E.
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.3, ss.679-695, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Üniversite Öğrencilerinde Bilişsel Esneklik ve Duygu Düzenleme Becerilerinin İnternet Bağımlılığı Üzerindeki Yordayıcı Rolü
Ateş B., Sağar M. E.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.87-102, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202011. The Effect of Solution-Focused Brief Approach on Adolescent Subjective Well-Being: An Experimental Study
Ateş B.
Journal of Family, Counseling and Education , cilt.5, sa.2, ss.26-39, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201812. The Investigation of Predictors of Cyberbullying and Cyber Victimization in Adolescents
Ateş B., Kaya A., Tunç E.
International Journal of Progressive Education , cilt.14, sa.5, ss.103-118, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Öğretmen Adaylarında Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcısı OlarakAlgılanan Sosyal Yetkinlik ve Güvengenlik
Ateş B., Çelik O.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.444-460, 2018 (TRDizin)
2017
201714. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Fobi ile Başa Çıkmalarında Çözüm Odaklı Grupla Psikolojik Danışmanın Etkisinin İncelenmesi
Ateş B., Gençdoğan B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.188-203, 2017 (TRDizin)
2016
201615. Üniversite Öğrencilerinde Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Psikolojik İyi Oluş ve Sosyal Yetkinlik
Ateş B.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.59, ss.1203-1214, 2016 (TRDizin)
2016
201616. Ergenlerde Siber Zorbalığın Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Yetkinlik ve Toplumsal Kaygı
Ateş B., Güler M.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.391-408, 2016 (TRDizin)
2016
201617. Lise Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Yetkinlik Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Ateş B.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.185-194, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. Perceived Social Support and Assertiveness as a Predictor of Candidates Psychological Counselors Psychological Well Being
Ateş B.
International Education Studies
, cilt.9, sa.5, ss.28-39, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Social Phobia as a Predictor of Social Competence Perceived by Teenagers
Ateş B.
International Education Studies
, cilt.9, sa.4, ss.77-86, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201620. The Effect of Solution focused Brief Group Counseling upon the Perceived Social Competences of Teenagers
Ateş B.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.7, ss.28-36, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Effect of Solution Focused Group Counseling for High School Students in Order to Struggle with School Burnout
Ateş B.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.4, ss.27-34, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Öğretmen Adaylarının Sosyal Kaygı Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
ATEŞ B.
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.61, 2015 (TRDizin)
2015
201523. Üniversite Öğrencilerinde Güvengenliğin Yordayıcısı Olarak Sosyal Destek Algıları
Ateş B.
American Journal Of Sports Medicine , sa.35, ss.70-86, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201524. Üniversite Öğrencilerinde Güvengenliğin Yordayıcısı Olarak Sosyal Destek Algıları
ATEŞ B.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.35, ss.70-86, 2015 (TRDizin)
2015
201525. Üniversite Öğrencilerinin Güvengenlik Becerileri Üzerinde Çözüm Odaklı Grupla Psikolojik Danışmanın Etkisi
Ateş B.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.832-841, 2015 (TRDizin)
2013
201326. Benlik Saygısını Geliştirme Programının İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerine Etkisi
ATEŞ B.
Akademik Bakış Dergisi Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , sa.38, ss.1-13, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Okul Tükenmişlik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Seçer İ., Halmatov S., Veyis F., Ateş B.
Turkish Journal of Education , cilt.2, sa.2, ss.13-24, 2013 (ESCI, TRDizin)
2013
201328. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Atılganlık Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
ATEŞ B.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.50-66, 2013 (TRDizin)
2013
201329. Mesleki Grup Rehberlik Etkinliğinin İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Yetkinlik Düzeylerine Etkisi
Seçer İ., Gülbahçe A., Ateş B.
Turkish Journal of Education , cilt.2, sa.1, ss.29-38, 2013 (ESCI, TRDizin)
2012
201230. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Destek Algılarının BazıDeğişkenlere Göre İncelenmesi
Ateş B.
Akademik Bakış Dergisi, Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , sa.30, ss.1-16, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Psikolojik Danışman Adaylarında Öz-Yeterliğin ve Psikolojik Esnekliğin İletişim Becerileri Üzerindeki Yordayıcı Rolü
Sağar M. E., Ateş B.
22.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 07 Ekim 2021, ss.187-200, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. Öğretmen Adaylarında Bilişsel Esnekliğin Yordayıcısı Olarak Duygu Düzenleme Becerileri ve Psikolojik Sağlamlık
Ateş B., Sağar M. E.
22.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 07 Ekim 2021, ss.201-214, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ÜYESİ KAVRAMINA İLİŞKİNMETAFORİK ALGILARI
ATEŞ B., YALÇIN S., ateş y.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI
ATEŞ B., YALÇIN S., ateş y.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Okul Müdürlerinin Liderlik Sitilleri ile Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklıklarınınİncelenmesi
ATEŞ B., YALÇIN S., ÖZPOLAT A. R.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.1041-1043, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Öğretmen Adaylarının Öğretim Üyesi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ATEŞ B., YALÇIN S., ATEŞ Y.
International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.58, (Özet Bildiri)
2018
20187. Öğretmen Adaylarının Üniversite Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ATEŞ B., YALÇIN S., ATEŞ Y.
International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.60, (Özet Bildiri)
2018
20188. Ergenlerin Siber Zorbalık Durumlarının İncelenmesi
ATEŞ B., KAYA A.
1.Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2018
20189. Ergenlerde Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Destek
ATEŞ B., KAYA A.
1.Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, ss.40, (Özet Bildiri)
2017
201710. Ergenlerde Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Yetkinlik
ATEŞ B.
II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.271, (Özet Bildiri)
2017
201711. Öğretmen Adaylarında Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Yetkinlik ve Güvengenlik
ATEŞ B., ÇELİK O.
II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.271, (Özet Bildiri)
2017
201712. Üniversite Öğrencilerinde Mükemmelliyetçiliğin Yordayıcısı Olarak Değerler
KAĞAN M., AĞIRKAN M., HASPOLAT N. K., ATEŞ B.
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, 6 - 09 Temmuz 2017, ss.130-131, (Özet Bildiri)
2016
201613. ÖĞRETMEN ADAYLARINDA AKADEMİK BAŞARININ YORDAYICISI OLARAK SOSYAL ÖZ YETERLİLİK ALGISI
ATEŞ B., KAĞAN M.
!. uluslararası akademik araştırmalar kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.79, (Özet Bildiri)
2016
201614. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Fobi İle Başa Çıkmalarında Çözüm Odaklı Grupla Psikolojik Danışmanın Etkisinin İncelenmesi
ATEŞ B., GENÇDOĞAN B.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.211, (Özet Bildiri)
2016
201615. Öğretmen Adaylarında Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Sosyal Öz Yeterlilik Algısı
ATEŞ B., KAĞAN M.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.79, (Özet Bildiri)
2016
201616. Ergenlerde Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Sosyal Kaygı
ATEŞ B.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.189, (Özet Bildiri)
2016
201617. Psikolojik Danışman Adaylarında Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Psikolojik İyi Oluş
ATEŞ B.
1. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.50, (Özet Bildiri)
2016
201618. Lise Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Yetkinlik Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
ATEŞ B.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.611-612, (Özet Bildiri)
2015
201519. Çözüm Odaklı Kısa Süreli Psikolojik Danışma Yaklaşımının Okul Danışmanlığı Alanında Uygulanabilirliği
ATEŞ B.
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.42-44, (Özet Bildiri)
2012
201220. Mesleki Grup Rehberlik Etkinliginin Ilkögretim 8 Sınıf Ögrencilerinin Mesleki Yetkinlik Düzeylerine Etkisi
GÜLBAHÇE A., ATEŞ B., SEÇER İ.
21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Psikolojik Danışma Kuramlarına Giriş
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
Geleneksel ve Güncel Psikolojik Danışma Kuramları, ATEŞ BÜNYAMİN, SAĞAR MEHMET ENES, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-16, 2024
2023
20232. ÇÖZÜM ODAKLI KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA (Kuram ve Uygulama) 7. BASIM
ATEŞ B.
VİZETEK, Ankara, 2023
2023
20233. Kariyer Gelişimi ve Kuramlar
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
Rehberlik ve Psikolojik Danışma, ATEŞ, BÜNYAMİN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.129-161, 2023
2023
20234. Geleneksel ve Post-Modern Psikolojik Danışma Kuramları
ATEŞ B.
Rehberlik ve Psikolojik Danışma, ATEŞ, BÜNYAMİN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.239-281, 2023
2023
20235. Çocuklarda Gelişim Alanları
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ 3. BASIM, ATEŞ B, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.15-39, 2023
2022
20226. Çocuklarda Gelişim Alanları
ATEŞ B., SAĞAR M. E.
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ, ATEŞ, BÜNYAMİN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.15-39, 2022
2021
20217. ÇÖZÜM ODAKLI KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA (Kuram ve Uygulama) 6. BASIM
Ateş B.
Vizetek, Ankara, 2021
2021
20218. ÇÖZÜM ODAKLI KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA (Kuram ve Uygulama) 5. BASIM
Ateş B.
Vizetek, Ankara, 2021
2021
20219. PSİKOLOJİK DANIŞMA YAKLAŞIMLARI
ATEŞ B.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA, Sezer Fahri, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.291-322, 2021
2021
202110. MESLEKİ REHBERLİK
ATEŞ B.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA, Sezer Fahri, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.137-170, 2021
2020
202011. KLASİK KOŞULLANMA
ATEŞ B.
ÖĞRENMEDE KLASİK VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, SEÇER, İSMAİL ULAŞ, SÜMEYYE, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.57-80, 2020
2020
202012. BİLİŞSEL GELİŞİM
ATEŞ B.
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ, Seçer, İsmail, Editör, Atatürük Ünv. Açıköğretim Fak. Yay., Erzurum, ss.67-91, 2020
2020
202013. KLASİK KOŞULLANMA
ATEŞ B.
ÖĞRENMEDE KLASİK VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, SEÇER, İSMAİL ULAŞ, SÜMEYYE, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.57-80, 2020
2020
202014. DİL GELİŞİMİ
ATEŞ B.
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ, Seçer, İsmail, Editör, Atatürk Ünv. Açıköğretim Fak. Yay., Erzurum, ss.92-112, 2020
2020
202015. ÇOCUK VE ERGENLERDE RUHSAL BOZUKLUKLAR
ATEŞ B.
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ, Seçer, İsmail, Editör, Atatürk Ünv. Açıköğretim Fak. Yay., Erzurum, ss.283-302, 2020
2018
201816. ÇÖZÜM ODAKLI KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA (Kuram ve Uygulama)
ATEŞ B.
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2018
2018
201817. EĞİTİMİN TOPLUMSAL SOSYOLOJİK TEMELLERİ
GÜLAÇTI F., BAHAR H. H., İŞGÖR İ. Y., YALÇIN S., YILMAZ M. F., KAĞAN M., et al.
Eğitim Bilimlerine Giriş, Mücahit Kağan Sinan Yalçın, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-83, 2018
2017
201718. ÇÖZÜM ODAKLI KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA (Kuram ve Uygulama)
ATEŞ B.
Vize, Ankara, 2017
2017
201719. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
ATEŞ B., HASPOLAT N. K.
Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Mücahit Kağan, Yrd. Doç Dr. Sinan Yalçın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.173-189, 2017
2015
201520. Çözüm Odaklı Kısa Süreli Psikolojik Danışma (Kuram ve Uygulama)
ATEŞ B.
Vize, Ankara, 2015
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorJournal of Innovative Research in Teacher Education (JIRTE)
Bilim Kurulu Üyeliği
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2021
Ağustos 2021BAĞIMLILIK DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021CUMHURİYET uLUSLARARASI eĞİTİM dERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021ERZİNCAN EĞİTİM FAK. DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi