Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (5)
2. İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin İmam Hatip Lisesini Tercih Etme Sebeplerinin Araştırılması (Erzincan İli Örneği)
ÂSÂR Akademik Dinî Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.92-109, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Covid- 19 Pandemi Sürecinde Online Din Eğitimi Faaliyetlerinde Oyunlaştırma: Kahoot! Uygulaması Örneği
AKRA KÜLTÜR SANAT VE EDEBİYAT DERGİSİ
, cilt.10, sa.28, ss.181-198, 2022 (Hakemli Dergi)
4. OKUL ÖNCESİ KURUM YÖNETİCİLERİ VE VELİ GÖRÜŞLERİ IŞIĞINDA OKUL ÖNCESİNDE DİN EĞİTİMİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.26, sa.89, ss.121-140, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Yüksek Öğretim ve Dini Değerler: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği
Asar Akademik Dini Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.41-64, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Kurum Yöneticilerinin İlahiyat Fakültesi Mezunlarından Beklentileri: Erzincan İli Örneği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.258-283, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Ortaokulda Öğrenim Gören Afganistan Uyruklu Öğrencilere Göre Vatanseverlik: Türkiye Örneği
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.52-75, 2020 (Hakemli Dergi)
10. VALUE OF PATRIOTISM IN THE PERSPECTIVE OF AFGHAN STUDENTS ATTENDING TO SECONDARY SCHOOLS
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.29, ss.3806-3817, 2018 (Hakemli Dergi)
11. İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Gözüyle Vatanseverlik Değeri
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
, sa.13, ss.211-230, 2018 (Hakemli Dergi)
12. İlköğretim Okullarında Çalışan Ücretli Öğretmenlerin Verimliliklerinin Araştırılması
Eğitim Araştırmaları
, sa.24, ss.33-43, 2006 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ (9-12. SINIF) ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA YARATILIŞ KONUSU
VII. ULUSARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ, Bitlis, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
4. İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ (4-8. SINIF) ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA YARATILIŞ KONUSU
IV. ULUSLARARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ SEMPOZYUMU, Kütahya, Türkiye, 22 - 24 Şubat 2020, cilt.4, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
11. Maarif Müfettişlerinin Kariyer Gereksinimlerinin Betimlenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
12. Milli Eğitim Mevzuatı, Milli Eğitim Şuraları ve Kalkınma Planları Göz Önüne Alınarak İl Eğitim Denetmenliğinin Gelişim Sürecinin Tartışılması
IV. Ulusararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
13. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Eğitim Müfettişlerinden Beklentileri
II. ULuslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 23 Haziran 2010, ss.267-276, (Tam Metin Bildiri)
14. Devlet Okulu Yöneticilerinde İş Stresine Neden Olan Faktörler
1. uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, cilt.1, ss.134, (Özet Bildiri)
15. Devlet İlköğretim okulunu Motive Eden Faktörler
3. Ulusal Sosyal Bilimler eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
2. Din Eğitimi Bağlamında İstişâre ve Önemi
Kitap Dünyası, İstanbul, 2023
4. İslam İbadet Esasları ve Öğretimi
Din kültürü Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4. Sınıf, Demir Rıdvan, Editör, Nobel, Ankara, ss.155-182, 2022
6. DIN ÖĞRETIMINDE TEKNOLOJI VE MATERYAL GELIŞTIRME: TEMEL KAVRAMLAR
DİN ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ VE
MATERYAL GELİŞTİRME, Tuğrul YÜRÜK, Rıdvan DEMİR, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.1-10, 2021
7. Nörobilim ve Din Eğitimi
Akıl Kitabı-4, Turgut Akyüz, Editör, Ravza, İstanbul, ss.153-175, 2020
