Eğitim Bilgileri
2017 - 2019
2017 - 2019Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Turist rehberlerine yönelik algılanan hizmet kalitesinin davranışsal niyetlere etkisi: Çanakkale örneği
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Turizm ve Otel İşletmeciliği
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorStaj Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
Makaleler
Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)
2020
20201. THE INFLUENCE OF PERCEIVED QUALITY OF SERVICE OF TOURIST GUIDES ON THE BEHAVIORAL INTENTIONS: EXAMPLE OFÇANAKKALE
Usullu Ö., Atay L., Susnıene D.
Applied Research In Studies And Practices , cilt.16, sa.1, ss.84-97, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. The Impact of Social Media Marketing Efforts of the Travel Agents on the Intention to Purchase Travel
Usullu Ö., Gökdemir S., Türkmen S., Yıldırım H. M.
GLOBAL CONGRESS ONSMART TOURISM (GLOSTOUR), Çanakkale, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2019, ss.2-12, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Yiyecek İçecek İşletmelerine Genel Bakış
Usullu Ö.
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.23-43, 2022