Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
E-Kitap ve Tabletlerin Liselerde Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.3, pp.165-179, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS
Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Turkey, 08 June 2023
Dijital (İnternet) Becerilerin Ölçme Yöntemi Açısından İncelenmesi: Literatür Taraması
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2018 (Fatih ETZ 2018), Ankara, Turkey, 2 - 03 November 2018
Türkiye Kaynaklı İnternet Risklerine Yönelik Geliştirilen Ölçeklerin İncelenmesi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018
Öğretmenlerin EBA İle İlgili Görüşleri
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium - ICITS 2016, Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016, pp.415
45 YAŞ ve ÜZERİ İNSANLARIN CEP TELEFONU KULLANIMINDAKİ DAVRANIŞ ÖRÜNTÜLERİ
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Turkey, 20 - 22 May 2015, pp.1-12
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininTekno Pedagojik Alan Bilgisi Modeline Göre Yeterliliklerininİncelenmesi
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014, pp.1-2
Tablet Bilgisayarların ve E Kitapların Kullanma Durumlarının İncelenmesi Bir Durum Çalışması
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014, pp.1-2
Fatih Projesi Kapsamında Dağıtılan Tablet Bilgisayar ve E KitaplarınKullanım Durumları
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014, pp.1-2

Öğrenme Teorileri Üzerine İnşa Edilen Web 2 0 Uygulamalarınınİncelenmesi
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014, pp.1-2