Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Yeditepe Üniversitesi, Graduate School Of Social Sciences, Media Studies, Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Yüksek Lisans
Yeditepe Üniversitesi, Graduate School Of Social Sciences, Journalism, Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Yeditepe Üniversitesi, Faculty Of Communication, Advertising Design And Communication, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
In the Context of Housing Problem Branded Housing Advertisements
Yeditepe Üniversitesi, Media Studies, Radyo Televizyon Ve Sinema
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Sosyoloji
Genel Sosyoloji ve Metedoloji
Toplumsal Yapı ve Değişme
Hukuk
İnsan Hakları
İşletme
Pazarlama
Kitle İletişimi ve Araçları
Gazetecilik
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Radyo, Sinema ve Televizyon
Medya ve İletişim Sistemleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Grafik Sanatlar Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Araştırma Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Faculty Of Communıcatıon, Advertising Design And Communication
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Grafik Sanatlar Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2021 - 2021
2021 - 2021Misafir Öğretim Üyesi
İbn Haldun Üniversitesi, Misafir Öğretim Üyesi
2020 - 2021
2020 - 2021Misafir Öğretim Üyesi
İbn Haldun Üniversitesi, Misafir Öğretim Üyesi
Makaleler
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
2023
20231. READING THE IDEOLOGY OF CINEMA: CONSERVATIVE IDEOLOGY AND THE IRON LADY
Özarslan K.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Sanat Araştırmala
, cilt.2, sa.2, ss.2-16, 2023 (Hakemli Dergi)
2020
20202. ÜLKE MARKALAMASI BAĞLAMINDA ULUSLARARASI BASINDATÜRK DİZİLERİ VE TÜRKİYE İMAJI
ÖZARSLAN K.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.215-238, 2020 (TRDizin)
2019
20193. Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları
ÖZARSLAN K.
ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.1065-1078, 2019 (TRDizin)
2018
20184. Bir Turizm Ülkesi Olarak Türkiye Cumhuriyeti’xxnin Instagram Hesabı Üzerinden İncelenmesi
ALPASLAN B. A., ÖZARSLAN K.
Journal of Turkish Studies , cilt.13, ss.95-106, 2018 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Reklam, Çocuk ve Hukuk
ÖZARSLAN K.
Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2015, ss.184-204, (Tam Metin Bildiri)
2015
20152. Reklam, Çocuk & Hukuk
ÖZARSLAN K.
International New Media New Approaches Conference, Çanakkale, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2015, ss.184-204, (Tam Metin Bildiri)
2014
20143. Panaptikon Düzenin Yeni Medya Ekonomisine Etkisi
ALPASLAN B. A., ÖZARSLAN K.
Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı ’xxSosyal Medya ve Yeni Politikalar’xx, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, ss.266-278, (Tam Metin Bildiri)
2014
20144. Panaptikon Sistemin Yeni Medya Ekonomisine Etkisi
ÖZARSLAN K., ALPASLAN B. A.
Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, cilt.13, ss.266-278, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2015
20153. 2013 Yılında Alınan Reklam Kurulu Kararları
Özarslan K.
Büyüteçe Takılanlar, Burcu Sabuncuoğlu Peksevgen & Ayşe Binay Kurultay, Editör, Libra, İstanbul, ss.149-163, 2015
2015
20154. Hukuk ve Reklam: 2013 Yılında Alınan Reklam Kurulu Kararları
ÖZARSLAN K.
Büyütece Takılanlar, Burcu Sabuncuoğlu Peksevgen, Ayşe Binay Kurultay, Editör, Libra Yayınları, İstanbul, ss.149-164, 2015