Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
1992 - 1998 Müdür yardımcısı
Bakanlık, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, KİMYA ÖĞRETMENİ
-
1992 - 1998 Kimya Öğretmeni
Erzincan Lisesi 15.07 1992
Verdiği Dersler
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Yüksek Lisans İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE UYGULAMASI
-
Lisans KİMYA -2
-
Doktora Öğretmen Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar ve profesyonelGelişim
-
Lisans BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-2
-
Lisans KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE
-
Yüksek Lisans Deneğ Becerilerinin Geliştirilmesi ve uygulaması
-
Ön Lisans Kimyada Özel Konular
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Doktora CEVRE EĞİTİMİ UYGULAMALARI
-
Lisans OKUL DENEĞİMİ
-
Lisans BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
-
Lisans GENEL KİMYA- I
-
Lisans GENEL KİMYA -III
-
Lisans KİMYA I
-
Lisans Kimya ııı (Analitik kimya)
Yönetilen Tezler
-
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Beyin Temelli Öğrenme (Nörofizyolojik) Yaklaşımı ile Gerçekleştirilen Fen Bilimleri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Üstbilişsel Farkındalıkları Üzerine Etkisi: Gökmen Uzay Havacılık Eğitim Merkezi Örneği
Kardaş F. (Danışman)
P.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Karşı Duyarlılıkları
Kardaş F. (Danışman)
İ.YÜCEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaokul öğrencilerinin laboratuvara yönelik tutumlarının belirlenmesi
Kardaş F. (Danışman)
Z.İREM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğretmenlerin uzaktan eğitim algısı ve öğrencilerin uzaktan eğitime yönelik tutumları
Kardaş F. (Danışman)
S.ARABACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Farklı Değişkenler Açısından Öğretmen Adaylarının Çevreye Karşı Tutum Ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Kardaş F. (Danışman)
-
8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularına Yönelik İlgilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kardaş F. (Danışman)
A.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmen adaylarının öğretim kalitesi yeterlik algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Kardaş F. (Danışman)
C.ARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Fen bilimleri öğretmenleri ile 8. sınıf öğrencilerinin mevcut sınav sisteminin (LGS) çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kardaş F. (Danışman)
M.İSMAİLOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eğitim fakültesindeki öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
Kardaş F. (Danışman)
T.GÖKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Doğa koruma ve çevre eğitimi açısından sulak alanların işlevleri
Kardaş F. (Danışman)
M.CEBE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Onuncu sınıf öğrencilerinin çözeltiler konusuna yönelik kavram yanılgılarının belirlenmesi
Kardaş F. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ortaokul öğrencilerinin kimyasal bağlar konusunda sahip oldukları kavram yanılgıları
Kardaş F. (Danışman)
T.TOSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018