Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Avrupa Yetişkin Öğrenimi Elektronik Platformu: Epale

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. Reconsidering The Media-Method Debate Within The Boundaries Of Special Education

7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.430-431, (Özet Bildiri)

3. Böte Öğrencilerinin Gözüyle Öğretim Teknolojileri

II. Internetional Congress on Science and Education, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Böte ve Böte’liler Nereye Gidiyor? Gelecek Üzerine Yordamalar

II. Internetional Congress on Science and Education, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Özel Eğitimde Teknoloji Kullanımı İle İlgili Tezlerin İncelenmesi

6th International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium (ITTES), 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. Telgisizlik ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusu: BÖTE Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma.

12th International Computer Education and Instructional Technology Symposium(ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğrenmenin Transferi: Etkileyen Değişkenler, Araştırma Desenleri, Veri Toplama Yöntemleri ve Sonuçlar

ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Eğitim teknolojileri alanında karma yöntemle desenlenen araştırmaların incelenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2017), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Özetleme Stratejilerinin Kullanımının Bilişsel Görev Analizi ile İncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Near And Far Transfer On E-Learning Environments: The Role Of Semantic Encoding Strategies

ECER 2017 The European Conference on Educational Research, 22 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi alanında karma yöntemle desenlenen tezlerin incelenmesi

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

12. E-Öğrenme Ortamlarında Anlamlı Kodlama Stratejileri Öğretimi

10 InternatonalComputer & InstructonalTechnologesSymposum (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

13. ilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından 21 Yüzyıl Öğrenen ve Öğretmen Özellikleri

3rd International Instructional Technologies &Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

15. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE YANSITICI GÜNLÜKLER

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. Öğrenmenin transferi üzerinde etkisi olan değişkenler

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Üç-boyutlu dokunmatik yol bulma amaçlı bir kiosk sisteminin kullanılabilirlik açısından değerlendirilmesi

6th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

18. BÖTE öğrencilerinin benlik saygısı ve mesleki benlik saygısı düzeylerinin incelenmesi

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen adaylarının okul deneyimi dersinde Facebook kullanımına ilişkin görüşleri

International Conference on New Trends in Educational Tehnology, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 12 - 14 Nisan 2013, ss.2-5, (Tam Metin Bildiri)

20. Web 2.0 awareness of preservice teachers: A longitudinal study based on innovation-decision process

Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN, Barselona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2012, ss.1281-1287, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğrenciler çevrimiçi sınav konusunda ne diyor?

11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

22. Programlama becerileri ve öğrenme stilleri

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010

23. Ülkemizde eğitim teknolojileri çalışmaları Bir içerik analizi

IX Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124, (Özet Bildiri)

24. An Investigation of T-PCK Model in a Teacher Training Program

10th International Educational Technology Conference - IETC 2010, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.129-131, (Tam Metin Bildiri)

25. ÖĞRETMEN ADAYLARINDA BİLGİSAYAR FOBİSİ

10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmen adaylarında bilgisayar fobisi

10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

27. BLOGLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ İÇİN BİR RUBRİK ÖNERİSİ

3TH INTERNATIONAL COMPUTER & INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Trabzon, Türkiye, 07 Ekim 2009, ss.727-729, (Tam Metin Bildiri)

28. Bilgisayar Korkusu Üzerine Bir Durum Çalışması

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

29. Blogların değerlendirilmesi için bir rubrik önerisi

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.727-729, (Özet Bildiri)

31. BÖTE öğrencilerinin tercih aşamasındaki ve sonrasındaki mesleki beklentilerinin belirlenmesi

9th International Educational Technology Conference (IETC-2009), 12 - 14 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenlere Göre İnceenmesi:Erzincan Örneği

9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.709-715, (Tam Metin Bildiri)

33. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Materyal Kullanımına İlişkin Tutumları

9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.738-744, (Tam Metin Bildiri)

34. Böte öğrencilerinin tercih aşamasındaki ve sonrasındaki mesleki beklentilerinin incelenmesi.

9th International Educational Technology Conference (IETC 2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.529, (Özet Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi: Erzincan Örneği

9. International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.709-715, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğretmen adaylarının bilgisayar okur-yazarlıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi

Öğretmen adaylarının bilgisayar okur-yazarlıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi. 9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Görüşleri

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.201, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Emotional Presence in Online Learning

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Gürhan Durak, Serkan Çankaya, Editör, IGI Global, ss.330-351, 2021

2. Özel Gereksinimli Bireyler İçin Çevrimiçi Öğrenmenin Erişilebilirliği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.369-386, 2021

3. Mobil öğrenmenin yaşam boyu öğrenme temelinde yapılandırılması

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar, Orhan Feza, Kurt Adile Aşkım, Bardakcı Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.237-255, 2020

4. Çevrimiçi Öğrenme Toplulukları

Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Erdem Mukaddes, Sarsar Fırat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.483-505, 2020

5. Medya mı Yöntem mi? Özel Eğitim Açısından Değerlendirme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşmam Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.415-433, 2019

6. Özel Eğitimde Teknoloji Kullanımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları, , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.439-449, 2018

7. Geçmişten Geleceğe Öğretim Teknolojileri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri, Kurt Adile Aşkım, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, 2018
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Proje

5