AHISKALI OLAN VE OLMAYAN İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİNSOSYAL BECERİ DÜZEYİ VE SOSYAL DUYUSAL ÖĞRENME BECERİ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ


GÜLAÇTI F., Çiftci Z.

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.350-355

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Cilt numarası: 1
  • Basıldığı Şehir: Erzincan
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.350-355
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet