Müşteri Nezaketsizliğinin İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Odaklılığın Rolü - The Moderating Role of Customer Orientation in The Impact of Customer Incivility on Turnover Intention
TAŞ M.
İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.17, sa.3, ss.2120-2133, 2025 (TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
17
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2025
-
Doi Numarası:
10.20491/isarder.2025.2085
-
Dergi Adı:
İşletme Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.2120-2133
-
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli:
Evet