Müşteri Nezaketsizliğinin İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Odaklılığın Rolü - The Moderating Role of Customer Orientation in The Impact of Customer Incivility on Turnover Intention


TAŞ M.

İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.17, sa.3, ss.2120-2133, 2025 (TRDizin) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 17 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2025
  • Doi Numarası: 10.20491/isarder.2025.2085
  • Dergi Adı: İşletme Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.2120-2133
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet