Lise Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Edindikleri Bilgileri Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri


DOĞAN S., KIVRAK E., BARAN Ş.

Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.6, ss.57-63, 2004 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 6
  • Basım Tarihi: 2004
  • Dergi Adı: Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Sayfa Sayıları: ss.57-63
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Hayır

Özet

Okullarda öğrenilen bilimsel bilgilerin, günlük yaşamla ilişkilendirildiği sürece ka-lıcı olacağı bilinmektedir. Bu çalışma lise öğrencilerinin biyoloji derslerinde kazandıkları düşünülen bilgileri günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerinin belirlenmesi ve başarı seviyesi yönünden okullar arası farklılıklar olup olmadığının tespit edilmesi amacı ile yürü-tülmüştür.