Yiyecek İçecek İşletmelerinde Dijital Pazarlama ve Teknoloji


Creative Commons License

Şen N.

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, ss.211-243, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Paradigm Press Ltd.
  • Basıldığı Şehir: Çanakkale
  • Sayfa Sayıları: ss.211-243
  • Editörler: Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Tüketicilerin istek, ihtiyaçları ve bu doğrultuda geliştirdikleri davranışlar geçmişten günümüze işletmeler tarafından ilgi görmektedir. Yeme içme insanlığın var oluşundan beri doğal olarak devam eden bir ihtiyaçtır. Bu ihtiyacın giderilmesine yönelik faaliyet sürdüren yiyecek ve içecek işletmeleri tüketici ihtiyaçları doğrultusunda ürünler geliştirmeli ve doğru zamanda doğru kanallar ile bu ürünleri tüketiciye pazarlaması gerekmektedir. Teknolojik gelişmeler ile pazarlamada kullanılan bilgi, araç ve yöntemler çeşitlenmekte, gelişmekte ve değişmektedir. Canlı olan bu süreç doğru pazarlama iletişimi kullanmak isteyen yiyecek ve içecek işletmeleri tarafından takip edilmektedir. Aynı şekilde tüketiciler yenilik ve gelişmeleri takip etmekte bunları deneyimlemek için harcama yapmaktadır.