Erken Çocukluk Döneminde Öğrenme Nörobiyolojisi


Yurtsever Kılıçgün M.

  • Dersin Düzeyi: Yüksek Lisans
  • Tasarlanan Ders Kodu: ISO550
  • Öğretim Türü: Örgün Öğretim (Normal Öğretim)
  • Dersin Kapsamı: Teorik
  • Akademik Yıl: 2018 - 2019
  • Ders İçeriği:

    Dersin Amacı: Bu ders disiplinler arası yaklaşımın (biyolojik, psikolojik ve pedagojik) eğitim uygulamalarındaki iyileştirici etkisi üzerine farkındalık kazandırmayı amaçlamaktadır.

    Dersin İçeriği: Bu derste beyin ve fonksiyonları; bireysel farklılık, eğitim ve öğrenme; zihin ve davranış; eğitimsel sinirbilim; nörobilimde güncel gelişmeler; hareketin, yazmanın, okumanın, müziğin, görsel sanatın nörobiyolojisi ve eğitim uygulamaları; eğitimde yapay zeka uygulamaları konuları ele alınmaktadır.