Arş. Gör. Dr. SONAY CANER


Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Psikoloji Multidisipliner, Psikoloji Eğitim, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Eğitimin Psikolojik Temelleri, Eğitim Teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Eğitim Bilgileri

2015 - 2021

2015 - 2021

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Problemli ı̇nternet kullanımını etkileyen faktörlerin incelenmesi ve üniversite öğrencilerinin problemli internet kullanımlarının düzenlenmesi için 'hep' uygulamasının geliştirilmesi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2015

2015

Yüksek Lisans

Web 2.0 araçları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının üst düzey bilişsel beceriler üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: BÖTE ikinci sınıf öğrencilerinin deneyim ve düşünceleri

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Araştırma Alanları

Eğitimin Psikolojik Temelleri

Eğitim Teknolojisi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2010 - 2011

2010 - 2011

ÖĞRETMEN

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÖĞRETMEN

Makaleler

Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Front-end Analysis of Employee Performance: A Human Performance Technology Study

CANER S., YILDIRIM Z.

European Educational Research Association-ECER, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. A LITERATURE REVIEW ON WEB-BASED PERSONALIZED LEARNING ACTIVITIES

CANER S.

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Mağusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. “KEYWORDING” IN FACEBOOK GROUPS: A CASE STUDY ON GROUPING POSTS IN AN INFORMAL ONLINE LEARNING COMMUNITY

CANER S., DOĞAN S., ÇELİK B.

9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN17, Barcelona, Spain, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.7013, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. EXAMINING THE FEARS AND CONCERNS OF UNIVERSITY STUDENTS

YILDIRIM T., CANER S.

9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN17, Barcelona, Spain, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.3647, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Investigating an Online Collaborative Problem Solving Activity Based on OECD Assessment Framework

CANER S.

International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. An Investigation of Turkish Pre-service Teachers’ New Media Literacy

KARA M., CANER S., Günay Gökben A., İŞGÖR ŞİMŞEK E., SONGÜL B. C.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.883-886, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

8. Personalization of a Theoretical Course in Extracurricular Activities

CANER S., KAPLAN G.

SITE–Society for Information Technology and Teacher Education, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.1467-1472, (Özet Bildiri)