Eğitim Bilgileri
2015 - 2021
2015 - 2021Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Problemli ı̇nternet kullanımını etkileyen faktörlerin incelenmesi ve üniversite öğrencilerinin problemli internet kullanımlarının düzenlenmesi için 'hep' uygulamasının geliştirilmesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2015
2015Yüksek Lisans
Web 2.0 araçları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının üst düzey bilişsel beceriler üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: BÖTE ikinci sınıf öğrencilerinin deneyim ve düşünceleri
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Araştırma Alanları
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2011
2010 - 2011ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÖĞRETMEN
Makaleler
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
2023
20231. Examining Online Behaviors of Young Adults During the Covid-19 Pandemic Social Isolation Period with Regard to Life Satisfaction, Loneliness, and Hostility
YILDIRIM T., Caner-Yildirim S.
Psychological Reports
, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20222. Psychometric Properties of Turkish Version of Generalized Problematic Internet Use Scale-2 and the Relationship Between Internet Use Patterns and Problematic Internet Use
Caner-Yildirim S., Yildirim Z.
International Journal of Mental Health and Addiction
, cilt.0, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
20203. THE INVESTIGATION OF NOVICE PROGRAMMERS’ DEBUGGING BEHAVIORS TO INFORM INTELLIGENT E-LEARNING ENVIRONMENTS: A CASE STUDY
Türkmen G., Caner S.
Turkish Online Journal of Distance Education , cilt.21, sa.3, ss.142-155, 2020 (ESCI, Scopus)
2018
20184. Validation of an Instrument for Preservice Teachers and an Investigation of Their New Media Literacy
Kara M., Caner S., Günay A., Songül B. C., İşgör Şimşek E., Yıldırım İ. S.
Journal Of Educational Computing Research
, cilt.56, sa.7, ss.1005-1029, 2018 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Front-end Analysis of Employee Performance: A Human Performance Technology Study
CANER S., YILDIRIM Z.
European Educational Research Association-ECER, 3 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2017
20172. A LITERATURE REVIEW ON WEB-BASED PERSONALIZED LEARNING ACTIVITIES
CANER S.
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Mağusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. “KEYWORDING” IN FACEBOOK GROUPS: A CASE STUDY ON GROUPING POSTS IN AN INFORMAL ONLINE LEARNING COMMUNITY
CANER S., DOĞAN S., ÇELİK B.
9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN17, Barcelona, Spain, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.7013, (Özet Bildiri)
2017
20174. EXAMINING THE FEARS AND CONCERNS OF UNIVERSITY STUDENTS
YILDIRIM T., CANER S.
9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN17, Barcelona, Spain, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.3647, (Özet Bildiri)
2017
20175. Examining the Instructional Technologies and Strategies Used in the Village Institutes and Their Applications into today’xxs Educational Settings
DOĞAN S., ÇAĞILTAY K., CANER S.
International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS2017, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Investigating an Online Collaborative Problem Solving Activity Based on OECD Assessment Framework
CANER S.
International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. An Investigation of Turkish Pre-service Teachers’ New Media Literacy
KARA M., CANER S., Günay Gökben A., İŞGÖR ŞİMŞEK E., SONGÜL B. C.
Society for Information Technology Teacher Education International Conference, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.883-886, (Özet Bildiri)
2017
20178. Personalization of a Theoretical Course in Extracurricular Activities
CANER S., KAPLAN G.
SITE–Society for Information Technology and Teacher Education, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.1467-1472, (Özet Bildiri)