SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Özdüzenleyici Öğrenme Sürecinde Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.941-956, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Developing a Scale for Perception of Competency in Teaching Quality
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.4, ss.878-885, 2016 (Scopus)
Developing a Scale for Quality of Using Learning Strategies
Universal Journal Of Educational Research
, cilt.4, sa.4, ss.849-855, 2016 (Scopus)
Development of Competency of Instruction Quality Scale and Evaluation of Practicum Scale
US China Education Review
, cilt.5, sa.6, ss.432-438, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Biyoloji Öğretiminde İnfo - Tangram Etkinliğinin Geliştirilmesi: Bilişsel Yapı Bakımından Bir Değerlendirme
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.31
Biyoloji Öğretiminde İnfografik Kullanmaya İlişkin Görüşler Bir Uygulama Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
“Bilim İnsanları Gibi Çalışmak” Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.101