Eğitim Bilgileri
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Yüksek Lisans
Doğu Akdeniz Üniversitesi, İktisadi İdari Bilimler, Bankacılık Ve Finans, Kıbrıs (Kktc)
2000 - 2006
2000 - 2006Lisans
Doğu Akdeniz Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği, Kıbrıs (Kktc)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014LPG DOLUM TESİSLERİ/OTOGAZ İSTASYONLARI SORUMLU MÜDÜRLÜK
İş Sağlığı ve Güvenliği
MMO
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Endüstri Mühendisliği
Üretim Planlaması ve Kontrolü
Proje Yönetimi
Mühendislik ve Teknoloji
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Sosyal Hizmet Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Finans Bankacılık Ve Sigortacılık
2012 - 2018
2012 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Üzümlü Myo, Finans Bankacılık Ve Sigortacılık
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Sosyal Hizmet Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Üzümlü Meslek Yüksekokulu, Finans-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
2020 - 2023
2020 - 2023MYO Müdür Yardımcısı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Üzümlü Meslek Yüksekokulu, Finans-Bankacılık Ve Sigortacılık Bölümü
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Maliyet Muhasebesi
İLETİŞİM
GİRİŞİMCİLİK
ULUSLARARASI PAZARLAMA
YÖNETİMDE ETKİN ZAMAN KULLANIMI
YÖNETSEL KARAR VERME TEKNİKLERİ
ORGANİK ÜRÜNLERİN PAZARLANMASI
PAZARLAMA İLKELERİ
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLARI
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLARI
HALKLA İLİŞKİLER
Mahalli İdareler
MALİYE MUHASEBESİ
PERFORMANS YÖNETİMİ
KAMU PERSONEL YÖNETİMİ
DAVRANIŞ BİLİMLERİ
GÜMRÜK İŞLEMLERİ
ULUSLARARASI FİNANSMAN
KRİZ VE STRES YÖNETİMİ
PERSONEL YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
KAMU YÖNETİMİ
PERFORMANS DEĞERLEME VE ÜCRET YÖNETİMİ
Makaleler
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
2022
20221. Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi
ÖZKAN PİR E.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.340-365, 2022 (TRDizin)
2022
20222. Z KUŞAĞININ ALIŞVERİŞ YÖNELİMİNDE YENİLİĞE AÇIKLIĞIN ROLÜ
ÖZKAN PİR E.
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.150-176, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Minimalizm ile İkinci El Satın Alma Niyeti Arasında C2C Platformuna Olan Güvenin Aracılık Rolü
ÖZKAN PİR E., DERİNÖZLÜ E.
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.125-161, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi
SÖNMEZ A. R., ÖZKAN PİR E.
Gaziantep University Journal of Social Sciences , cilt.20, sa.2, ss.644-656, 2021 (TRDizin)
2021
20215. The Impact of Conscious Awareness and Consumer Uniqueness on Consumer Ethnocentrism and Demographics Comparisons
ÖZKAN PİR E.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.375-393, 2021 (TRDizin)
2020
20206. Materyalist Eğilimlerin Tüketici Yenilikçiliği Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi ve Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZKAN PİR E.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.139-154, 2020 (TRDizin)
2020
20207. The Role of Parasocial Interaction in Consumer Loyalty for Organic Food
ÖZKAN PİR E., DERİNÖZLÜ E.
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , cilt.6, sa.34, ss.2290-2300, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. The Mediating Role of Price Sensitivity in the Effect of Trust and Loyalty to Luxury Brands on the Brand Preference
ÖZKAN PİR E., DERİNÖZLÜ E.
Upravlenets-The Manager
, cilt.11, sa.6, ss.70-74, 2020 (ESCI)
2020
20209. Investıgatıon of the Relatıonship Between Demographic Variables and Consumers Decision Making Styles
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.52-67, 2020 (TRDizin)
2019
201910. Yeşil Tüketim ve Gönüllü Sade Tüketim Davranışlarının Tüketici Haklarının Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAN PİR E.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.4, ss.1555-1572, 2019 (TRDizin)
2019
201911. Üniversite Öğrencilerinin Hedonistik Eğilimleri ve Duygusal İstikrarlılıklarının Alışveriş Bağımlılıklarına Etkisinde Finansal Öz Yetkinliklerinin Rolü
ÖZKAN PİR E.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.19, ss.1-38, 2019 (TRDizin)
2019
201912. Nostalgic Evolution of Marketing: Retro Marketing
ÖZKAN PİR E.
The Journal of Social Science
, cilt.3, sa.6, ss.613-624, 2019 (TRDizin)
2019
201913. A RESEARCH ON DETERMINATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMERS’xxPSYCHOLOGICAL CAPITAL AND RETRO CONSUMPTION
ÖZKAN PİR E.
International Journal of Eurasia Social Sciences , cilt.10, sa.37, ss.753-770, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Türkiye’de Ağızdan Ağıza Pazarlama Konulu Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
ÖZKAN PİR E.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , cilt.6, sa.4, ss.97-110, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Mobil Pazarlama Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Yönelik İçerik Analizi
ÖZKAN PİR E.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.5, sa.31, ss.4833-4840, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma
ÖZKAN PİR E.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.5, sa.28, ss.3409-3418, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Glass Ceılıng Syndrome in Women
Özkan Pir E., Yılmaz F.
International Journal of Science and Research (IJSR)
, cilt.7, sa.12, ss.951-955, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Environmental Consciousness, Environmental Education, Conspicuous Consumption and Re-Buying Decisions on Network Marketing in Turkey
ÖZKAN PİR E., KARADUMAN İ.
Eurasia Journal Of Mathematics Science And Technology Education
, cilt.13, sa.8, ss.5531-5542, 2017 (Scopus)
2017
201719. ESNAFLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
YILMAZ F., ÖZKAN PİR E.
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ , cilt.12, sa.1, ss.9-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması
DERİNÖZLÜ E., ÖZKAN PİR E.
13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING
ÖZKAN PİR E.
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING
ÖZKAN PİR E.
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler
ÖZKAN PİR E.
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi
ÖZKAN PİR E.
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları
ÖZKAN PİR E.
2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model İle İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları
Özkan Pir E.
2nd International Congress on New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) , İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.307-313, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES
YILMAZ F., ÖZKAN PİR E.
2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 Aralık 2018, ss.329-334, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. A Research About the Properties of Mouth Communication
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. KAMU YÖNETİMİNDE BÜROKRATİK SORUNLAR VE ETİK DIŞIDAVRANIŞLAR
EKİNCİ E., ÖZKAN PİR E.
III. ULUSLARARASI AL- FARABİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar
EKİNCİ E., ÖZKAN PİR E.
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. The Effect of Development of the Actual Human Environmental Consciousness on Environmental Problems
ÖZKAN PİR E., EKİNCİ E.
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.315-325, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.324-339, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Vergi Algısı ve Vergi Bilinci Üzerine Bir İnceleme: Üniversite Öğrencilerinde Vergi Algısı ve Bilinci
ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K.
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. VERGİ KANUNİLİĞİ
ŞENOCAK K., ÖZKAN PİR E.
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. VERGİ ALGISI VE VERGİ BİLİNCİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE VERGİ ALGISI VE BİLİNCİ
ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K.
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. Vergi Yargılanmasında Re sen Araştırma İlkesi
ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K., EKİNCİ E.
IMCOFE 2017, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ
YILMAZ F., ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K.
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.685-696, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. SOSYAL MEDYA YOLUYLA GELİŞTİRDİKLERİ TUTUMLARINİNCELENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ UYGULAMASI
YILMAZ F., EKİNCİ E., ŞENOCAK K., ÖZKAN PİR E.
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.697-711, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. KİŞİLERARASI ÇATIŞMA ÇÖZME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
YILMAZ F., ŞENOCAK K., ÖZKAN PİR E.
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.673-684, (Tam Metin Bildiri)
2017
201724. Vergi Yargılamasında Re'sen Araştırma İlkesi
ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K., EKİNCİ E.
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, Roma, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201725. Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler
EKİNCİ E., ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K.
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. Sosyal Medya Yoluyla Geliştirdikleri Tutumların İncelenmesi: Ahıska Türkleri Uygulaması
YILMAZ F., EKİNCİ E., ŞENOCAK K., ÖZKAN PİR E.
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201727. Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
YILMAZ F., ÖZKAN PİR E., ŞENOCAK K.
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)
2016
201629. Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi
ÖZKAN PİR E., YILMAZ F.
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20212. Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ
ÖZKAN PİR E.
Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editör, Detay Yayıncılık, ss.117-138, 2021
2020
20203. Dijital Pazarlama Yönetimi
ÖZKAN PİR E.
Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.203-226, 2020
2020
20204. Pazarlama Yönetimi ve Duygular
ÖZKAN PİR E.
Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editör, Detay Yayıncılık, ss.231-248, 2020
2020
20205. Holistik (Bütünleştirici) Liderlik
ÖZKAN PİR E.
Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.151-164, 2020
2019
20196. CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP
ÖZKAN PİR E.
ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, Ivpe, 2019
2019
20197. A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing
ÖZKAN PİR E.
Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editör, Ekin Publishing House, ss.1-18, 2019
2019
20198. Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership
ÖZKAN PİR E.
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editör, IVPE Cetinje, ss.209-228, 2019
2019
20199. DENEYİMSEL PAZARLAMA
ÖZKAN PİR E.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editör, Gece Akademi, Ankara, 2019
2019
201910. Deneyimsel Pazarlama
ÖZKAN PİR E.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editör, Gece Kitaplığı, ss.9-24, 2019
2018
201811. Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies
ÖZKAN PİR E., KARADUMAN İ.
Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editör, Gece Akademi, ss.359-369, 2018
2018
201812. The Role of Conspicuous Consumption in Communities
ÖZKAN PİR E.
Social Sciences, Rog Hanna, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.121-132, 2018
2018
201813. Environmental Consciousness and Green Marketing
ÖZKAN PİR E., KARADUMAN İ.
İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editör, İksad Publishing House, ss.105-118, 2018