Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması

13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 Kasım 2020

THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING

IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019

PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING

IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019

Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi

Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019

Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler

Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019

Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları

2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 Haziran 2019

Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model İle İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları

2nd International Congress on New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) , İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.307-313

BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES

2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 Aralık 2018, ss.329-334

A Research About the Properties of Mouth Communication

2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 Aralık 2018

KAMU YÖNETİMİNDE BÜROKRATİK SORUNLAR VE ETİK DIŞIDAVRANIŞLAR

III. ULUSLARARASI AL- FARABİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018

Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018

İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.315-325

TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.324-339

İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018

Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018

VERGİ KANUNİLİĞİ

2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018

AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.685-696

Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler

IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 Ağustos 2017

Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017

ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ

ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670

Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670

Kitap & Kitap Bölümleri

Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ

Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editör, Detay Yayıncılık, ss.117-138, 2021

Holistik (Bütünleştirici) Liderlik

Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.151-164, 2020

Pazarlama Yönetimi ve Duygular

Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editör, Detay Yayıncılık, ss.231-248, 2020

Dijital Pazarlama Yönetimi

Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.203-226, 2020

Deneyimsel Pazarlama

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editör, Gece Kitaplığı, ss.9-24, 2019

CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP

ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, Ivpe, 2019

A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing

Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editör, Ekin Publishing House, ss.1-18, 2019

DENEYİMSEL PAZARLAMA

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editör, Gece Akademi, Ankara, 2019

Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editör, IVPE Cetinje, ss.209-228, 2019

The Role of Conspicuous Consumption in Communities

Social Sciences, Rog Hanna, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.121-132, 2018

Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies

Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editör, Gece Akademi, ss.359-369, 2018

Environmental Consciousness and Green Marketing

İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editör, İksad Publishing House, ss.105-118, 2018

Metrikler

Yayın

62

H-İndeks (WoS)

1

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları