Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması

13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2. THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING

IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING

IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler

Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi

Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları

2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model İle İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları

2nd International Congress on New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) , İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.307-313, (Tam Metin Bildiri)

8. BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES

2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 Aralık 2018, ss.329-334, (Tam Metin Bildiri)

9. A Research About the Properties of Mouth Communication

2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. KAMU YÖNETİMİNDE BÜROKRATİK SORUNLAR VE ETİK DIŞIDAVRANIŞLAR

III. ULUSLARARASI AL- FARABİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. The Effect of Development of the Actual Human Environmental Consciousness on Environmental Problems

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.315-325, (Tam Metin Bildiri)

14. TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.324-339, (Tam Metin Bildiri)

15. Vergi Algısı ve Vergi Bilinci Üzerine Bir İnceleme: Üniversite Öğrencilerinde Vergi Algısı ve Bilinci

2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması

4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. VERGİ KANUNİLİĞİ

2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.685-696, (Tam Metin Bildiri)

22. SOSYAL MEDYA YOLUYLA GELİŞTİRDİKLERİ TUTUMLARINİNCELENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ UYGULAMASI

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.697-711, (Tam Metin Bildiri)

24. Vergi Yargılamasında Re'sen Araştırma İlkesi

IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, Roma, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

25. Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler

IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

27. Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

28. ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ

ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)

29. Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

2. Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ

Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editör, Detay Yayıncılık, ss.117-138, 2021

3. Dijital Pazarlama Yönetimi

Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.203-226, 2020

4. Pazarlama Yönetimi ve Duygular

Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editör, Detay Yayıncılık, ss.231-248, 2020

5. Holistik (Bütünleştirici) Liderlik

Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.151-164, 2020

6. CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP

ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, Ivpe, 2019

7. A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing

Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editör, Ekin Publishing House, ss.1-18, 2019

8. Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editör, IVPE Cetinje, ss.209-228, 2019

9. DENEYİMSEL PAZARLAMA

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editör, Gece Akademi, Ankara, 2019

10. Deneyimsel Pazarlama

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editör, Gece Kitaplığı, ss.9-24, 2019

11. Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies

Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editör, Gece Akademi, ss.359-369, 2018

12. The Role of Conspicuous Consumption in Communities

Social Sciences, Rog Hanna, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.121-132, 2018

13. Environmental Consciousness and Green Marketing

İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editör, İksad Publishing House, ss.105-118, 2018
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

29

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları