Articles Published in Other Journals
Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.10, no.1, pp.340-365, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Z KUŞAĞININ ALIŞVERİŞ YÖNELİMİNDE YENİLİĞE AÇIKLIĞIN ROLÜ
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.150-176, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Minimalizm ile İkinci El Satın Alma Niyeti Arasında C2C Platformuna Olan Güvenin Aracılık Rolü
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.125-161, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, vol.20, no.2, pp.644-656, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Conscious Awareness and Consumer Uniqueness on Consumer Ethnocentrism and Demographics Comparisons
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.13, no.1, pp.375-393, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Materyalist Eğilimlerin Tüketici Yenilikçiliği Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi ve Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.4, pp.139-154, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Role of Parasocial Interaction in Consumer Loyalty for Organic Food
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, vol.6, no.34, pp.2290-2300, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investıgatıon of the Relatıonship Between Demographic Variables and Consumers Decision Making Styles
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.21, no.1, pp.52-67, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Tüketim ve Gönüllü Sade Tüketim Davranışlarının Tüketici Haklarının Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.7, no.4, pp.1555-1572, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Hedonistik Eğilimleri ve Duygusal İstikrarlılıklarının Alışveriş Bağımlılıklarına Etkisinde Finansal Öz Yetkinliklerinin Rolü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.19, pp.1-38, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A RESEARCH ON DETERMINATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMERS’xxPSYCHOLOGICAL CAPITAL AND RETRO CONSUMPTION
International Journal of Eurasia Social Sciences
, vol.10, no.37, pp.753-770, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Ağızdan Ağıza Pazarlama Konulu Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, vol.6, no.4, pp.97-110, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Mobil Pazarlama Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Yönelik İçerik Analizi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.5, no.31, pp.4833-4840, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.5, no.28, pp.3409-3418, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Glass Ceılıng Syndrome in Women
International Journal of Science and Research (IJSR)
, vol.7, no.12, pp.951-955, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ESNAFLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ
, vol.12, no.1, pp.9-21, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması
13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 November 2020
THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Turkey, 11 - 13 October 2019
PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Turkey, 11 - 13 October 2019
Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 August 2019
Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 August 2019
Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları
2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 June 2019
BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES
2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 December 2018, pp.329-334
A Research About the Properties of Mouth Communication
2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 December 2018
Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 November 2018
The Effect of Development of the Actual Human Environmental Consciousness on Environmental Problems
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 November 2018
İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 October 2018, pp.315-325
TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 October 2018, pp.324-339
Vergi Algısı ve Vergi Bilinci Üzerine Bir İnceleme: Üniversite Öğrencilerinde Vergi Algısı ve Bilinci
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Kayseri, Turkey, 28 September 2018
Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 October 2018
İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 October 2018
VERGİ KANUNİLİĞİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 September 2018
VERGİ ALGISI VE VERGİ BİLİNCİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDEVERGİ ALGISI VE BİLİNCİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 September 2018
Vergi Yargılanmasında Re sen Araştırma İlkesi
IMCOFE 2017, 23 - 25 August 2017
AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 May 2017, pp.685-696
KİŞİLERARASI ÇATIŞMA ÇÖZME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 May 2017, pp.673-684
Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 August 2017
Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 May 2017
Sosyal Medya Yoluyla Geliştirdikleri Tutumların İncelenmesi: Ahıska Türkleri Uygulaması
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 May 2017
ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 September - 01 October 2016, vol.2, pp.659-670
Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Turkey, 28 September - 01 October 2016, vol.2, pp.659-670
Books & Book Chapters
Sürdürülebilir Pazarlama
Paradigma Akademi, 2022
Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ
in: Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editor, Detay Yayıncılık, pp.117-138, 2021
Dijital Pazarlama Yönetimi
in: Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.203-226, 2020
Pazarlama Yönetimi ve Duygular
in: Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editor, Detay Yayıncılık, pp.231-248, 2020
Holistik (Bütünleştirici) Liderlik
in: Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.151-164, 2020
CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP
in: ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editor, Ivpe, 2019
A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing
in: Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editor, Ekin Publishing House, pp.1-18, 2019
Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership
in: Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editor, IVPE Cetinje, pp.209-228, 2019
DENEYİMSEL PAZARLAMA
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editor, Gece Akademi, Ankara, 2019
Deneyimsel Pazarlama
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editor, Gece Kitaplığı, pp.9-24, 2019
Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies
in: Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editor, Gece Akademi, pp.359-369, 2018
The Role of Conspicuous Consumption in Communities
in: Social Sciences, Rog Hanna, Editor, Akademisyen Kitabevi, pp.121-132, 2018
Environmental Consciousness and Green Marketing
in: İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editor, İksad Publishing House, pp.105-118, 2018