Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
1. Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.340-365, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Minimalizm ile İkinci El Satın Alma Niyeti Arasında C2C Platformuna Olan Güvenin Aracılık Rolü
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.125-161, 2021 (Hakemli Dergi)
4. Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.20, sa.2, ss.644-656, 2021 (Hakemli Dergi)
5. The Impact of Conscious Awareness and Consumer Uniqueness on Consumer Ethnocentrism and Demographics Comparisons
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.375-393, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Materyalist Eğilimlerin Tüketici Yenilikçiliği Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi ve Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.139-154, 2020 (Hakemli Dergi)
7. The Role of Parasocial Interaction in Consumer Loyalty for Organic Food
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, cilt.6, sa.34, ss.2290-2300, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Investıgatıon of the Relatıonship Between Demographic Variables and Consumers Decision Making Styles
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.52-67, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Yeşil Tüketim ve Gönüllü Sade Tüketim Davranışlarının Tüketici Haklarının Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.4, ss.1555-1572, 2019 (Hakemli Dergi)
13. A RESEARCH ON DETERMINATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMERS’xxPSYCHOLOGICAL CAPITAL AND RETRO CONSUMPTION
International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.10, sa.37, ss.753-770, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Türkiye’de Ağızdan Ağıza Pazarlama Konulu Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.6, sa.4, ss.97-110, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Mobil Pazarlama Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Yönelik İçerik Analizi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.31, ss.4833-4840, 2018 (Hakemli Dergi)
16. Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.28, ss.3409-3418, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Glass Ceılıng Syndrome in Women
International Journal of Science and Research (IJSR)
, cilt.7, sa.12, ss.951-955, 2018 (Hakemli Dergi)
19. ESNAFLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.9-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması
13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2. THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları
2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES
2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 Aralık 2018, ss.329-334, (Tam Metin Bildiri)
9. A Research About the Properties of Mouth Communication
2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. The Effect of Development of the Actual Human Environmental Consciousness on Environmental Problems
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.315-325, (Tam Metin Bildiri)
14. TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 Ekim 2018, ss.324-339, (Tam Metin Bildiri)
15. Vergi Algısı ve Vergi Bilinci Üzerine Bir İnceleme: Üniversite Öğrencilerinde Vergi Algısı ve Bilinci
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. VERGİ KANUNİLİĞİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
19. VERGİ ALGISI VE VERGİ BİLİNCİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE VERGİ ALGISI VE BİLİNCİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
20. Vergi Yargılanmasında Re sen Araştırma İlkesi
IMCOFE 2017, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
21. AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.685-696, (Tam Metin Bildiri)
23. KİŞİLERARASI ÇATIŞMA ÇÖZME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.673-684, (Tam Metin Bildiri)
24. Vergi Yargılamasında Re'sen Araştırma İlkesi
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, Roma, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
25. Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
26. Sosyal Medya Yoluyla Geliştirdikleri Tutumların İncelenmesi: Ahıska Türkleri Uygulaması
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
27. Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
28. ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)
29. Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.659-670, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
1. Sürdürülebilir Pazarlama
Paradigma Akademi, 2022
2. Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ
Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editör, Detay Yayıncılık, ss.117-138, 2021
3. Dijital Pazarlama Yönetimi
Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.203-226, 2020
4. Pazarlama Yönetimi ve Duygular
Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editör, Detay Yayıncılık, ss.231-248, 2020
5. Holistik (Bütünleştirici) Liderlik
Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.151-164, 2020
6. CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP
ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, Ivpe, 2019
7. A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing
Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editör, Ekin Publishing House, ss.1-18, 2019
8. Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editör, IVPE Cetinje, ss.209-228, 2019
9. DENEYİMSEL PAZARLAMA
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editör, Gece Akademi, Ankara, 2019
10. Deneyimsel Pazarlama
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editör, Gece Kitaplığı, ss.9-24, 2019
11. Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies
Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editör, Gece Akademi, ss.359-369, 2018
12. The Role of Conspicuous Consumption in Communities
Social Sciences, Rog Hanna, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.121-132, 2018
13. Environmental Consciousness and Green Marketing
İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editör, İksad Publishing House, ss.105-118, 2018