Articles Published in Other Journals
19
Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.10, no.1, pp.340-365, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Z KUŞAĞININ ALIŞVERİŞ YÖNELİMİNDE YENİLİĞE AÇIKLIĞIN ROLÜ
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.150-176, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Minimalizm ile İkinci El Satın Alma Niyeti Arasında C2C Platformuna Olan Güvenin Aracılık Rolü
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.125-161, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, vol.20, no.2, pp.644-656, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Conscious Awareness and Consumer Uniqueness on Consumer Ethnocentrism and Demographics Comparisons
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.13, no.1, pp.375-393, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Materyalist Eğilimlerin Tüketici Yenilikçiliği Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi ve Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.4, pp.139-154, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

The Role of Parasocial Interaction in Consumer Loyalty for Organic Food
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, vol.6, no.34, pp.2290-2300, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investıgatıon of the Relatıonship Between Demographic Variables and Consumers Decision Making Styles
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.21, no.1, pp.52-67, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Tüketim ve Gönüllü Sade Tüketim Davranışlarının Tüketici Haklarının Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.7, no.4, pp.1555-1572, 2019 (Peer-Reviewed Journal)


Üniversite Öğrencilerinin Hedonistik Eğilimleri ve Duygusal İstikrarlılıklarının Alışveriş Bağımlılıklarına Etkisinde Finansal Öz Yetkinliklerinin Rolü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.19, pp.1-38, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

A RESEARCH ON DETERMINATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMERS’xxPSYCHOLOGICAL CAPITAL AND RETRO CONSUMPTION
International Journal of Eurasia Social Sciences
, vol.10, no.37, pp.753-770, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Ağızdan Ağıza Pazarlama Konulu Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, vol.6, no.4, pp.97-110, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Mobil Pazarlama Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Yönelik İçerik Analizi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.5, no.31, pp.4833-4840, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.5, no.28, pp.3409-3418, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Glass Ceılıng Syndrome in Women
International Journal of Science and Research (IJSR)
, vol.7, no.12, pp.951-955, 2018 (Peer-Reviewed Journal)


ESNAFLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ
, vol.12, no.1, pp.9-21, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
29
Küreselleşen Dünyada Ülke Pazarlaması
13th International Congress on Social Studies with Recent Researches-Istanbul, 6 - 08 November 2020, (Full Text)
THE IMPORTANCE OF ETHICAL DECISION IN MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Turkey, 11 - 13 October 2019, (Full Text)
PRIVATE MARKET DIVISION STRATEGY: NICHE MARKETING
IV.INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Turkey, 11 - 13 October 2019, (Full Text)
Pazarlamada Rekabet Stratejileri ve Yönlendiren Güçler
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 August 2019, (Full Text)
Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Etik Pazarlamanın Önemi
Karadeniz Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Rize, 23 - 25 August 2019, (Full Text)
Halkla İlişkiler Modellemesinde İki Yönlü Simetrik Model ile İki Yönlü Asimetrik Model Arasındaki Uygulama Farklılıkları
2nd International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2019)-Istanbul, 18 - 19 June 2019, (Full Text)
BENEFITS OF TALENT MANAGEMENT FOR BUSINESSES
2. International Conferenceon Awareness, 13 - 15 December 2018, pp.329-334, (Full Text)
A Research About the Properties of Mouth Communication
2. International Conference on Awareness-Canakkale, 13 - 15 December 2018, (Full Text)
Kamu Yönetiminde Bürokratik Sorunlar ve Etik Dışı Davranışlar
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 November 2018, (Full Text)
The Effect of Development of the Actual Human Environmental Consciousness on Environmental Problems
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Ankara, 9 - 11 November 2018, (Full Text)
İŞLETMELERDE İŞKOLİKLİK VE SONUÇLARI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 October 2018, pp.315-325, (Full Text)
TÜKETİCİLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 18 - 19 October 2018, pp.324-339, (Full Text)
Vergi Algısı ve Vergi Bilinci Üzerine Bir İnceleme: Üniversite Öğrencilerinde Vergi Algısı ve Bilinci
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Kayseri, Turkey, 28 September 2018, (Full Text)
İşletmelerde İşkoliklik ve Sonuçları
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 October 2018, (Full Text)
Tüketicilerin Materyalist Eğilimlerinin İncelenmesi: Bir Alan Araştırması
4. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi-KKTC, 18 - 19 October 2018, (Full Text)
VERGİ KANUNİLİĞİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 September 2018, (Full Text)
VERGİ ALGISI VE VERGİ BİLİNCİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE VERGİ ALGISI VE BİLİNCİ
2.ULUSLARARASI SOSYOLOJİ VE EKONOMİ KONGRESİ, 28 - 30 September 2018, (Full Text)
Vergi Yargılanmasında Re sen Araştırma İlkesi
IMCOFE 2017, 23 - 25 August 2017, (Full Text)
AHISKA TÜRKLERİNİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNİNİNCELENMESİ
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 May 2017, pp.685-696, (Full Text)
KİŞİLERARASI ÇATIŞMA ÇÖZME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ: AHISKA TÜRKLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, 11 - 13 May 2017, pp.673-684, (Full Text)
Vergi Yargılamasında Re'sen Araştırma İlkesi
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, Roma, 23 - 25 August 2017, (Full Text)
Küreselleşme Sürecinin Mekana Etkisi ve Küresel Kentler
IV. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia-Rome, 23 - 25 August 2017, (Full Text)
Sosyal Medya Yoluyla Geliştirdikleri Tutumların İncelenmesi: Ahıska Türkleri Uygulaması
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 May 2017, (Full Text)
Ahıska Türklerinin İletişim Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu-Erzincan, 11 - 13 May 2017, (Full Text)
ERZİNCAN İLİNDE GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI ERZİNCAN SEMPOZYUMU, 28 September - 01 October 2016, vol.2, pp.659-670, (Full Text)
Erzincan İlinde Girişimcilik Davranışının Değerlendirilmesi
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Turkey, 28 September - 01 October 2016, vol.2, pp.659-670, (Full Text)
Books
13
Sürdürülebilir Pazarlama
Paradigma Akademi, 2022
Dijital Pazarlama ve Yapay Zekâ
in: Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ, Özbey Selda, Editor, Detay Yayıncılık, pp.117-138, 2021
Dijital Pazarlama Yönetimi
in: Dijital Yönetim, Uysal Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.203-226, 2020
Pazarlama Yönetimi ve Duygular
in: Çalışma Hayatında Duygular, Aksoy Cenk, Editor, Detay Yayıncılık, pp.231-248, 2020
Holistik (Bütünleştirici) Liderlik
in: Liderlik Tarzları: Çağdaş Yönetim Yaklaşımıyla İnsan Sanatında Ustalaşma, Uysal H. Tezcan, Aksoy Cenk, Yılmaz Fatma, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.151-164, 2020
CURRENT AND EFFECTIVE LEADERSHIP MODEL: ENTREPRENEUR LEADERSHIP
in: ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Prof. Dr. Zafer GÖLEN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editor, Ivpe, 2019
A New Approach to Consumer Behavior Analysis: Neuromarketing
in: Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Künüçen H. Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Editor, Ekin Publishing House, pp.1-18, 2019
Current and Effective Leadership Model: Entrepreneur Leadership
in: Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2, Gölen Zafer, Temizer Abidin, Editor, IVPE Cetinje, pp.209-228, 2019
DENEYİMSEL PAZARLAMA
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Ufuklar, Prof. Dr. Sinan SÖNMEZ, Dr. Ertan ÖZÇOBAN , Dr. Dursun BALKAN, Dr. Hüseyin KARAKUŞ, Editor, Gece Akademi, Ankara, 2019
Deneyimsel Pazarlama
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, Atik Atilla, Sönmez Sinan, Özçoban Ertan, Balkan Dursun, Karakuş Hüseyin, Editor, Gece Kitaplığı, pp.9-24, 2019
Basic Principles of Multilevel Marketing System and the Reasons for Preference by Companies
in: Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Özdaşlı Kürşat, Demir Murat Cem, Tire Olcay, Arvas İbrahim Sena, Editor, Gece Akademi, pp.359-369, 2018
The Role of Conspicuous Consumption in Communities
in: Social Sciences, Rog Hanna, Editor, Akademisyen Kitabevi, pp.121-132, 2018
Environmental Consciousness and Green Marketing
in: İşletme Fonksiyonlarında Bazı Temel Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar, Çiftçi Gamze Ebru, Editor, İksad Publishing House, pp.105-118, 2018