-
2022 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2018 - 2022 Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2016 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2009 - 2016 Öğretim Görevlisi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2008 - 2009 Öğretim Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Erzurum Meslek Yüksekokulu, Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri
-
2018 - 2024 Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2018 - 2024 Senato Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2018 - 2024 MYO Müdürü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu
-
2010 - 2024 Meslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü
-
2009 - 2018 MYO Müdür Yardımcısı
Erzincan Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat Turizm Ve Eğlence Hizmetleri
-
2011 - 2011 Bölüm Başkanı
Erzincan Üniversitesi, Turizm Ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, Seyahat Turizm Ve Eğlence Hizmetleri
-
Yüksek Lisans
Seminer Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans
Yönetim ve Organizasyon
Sağlık Turizmi
Sağlık Turizmi
Turizm
-
Ön Lisans
Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Seyahat İşletmelerinde Rezervasyon Sistemleri
Tur Planlaması ve Yönetimi
Turizmde Rehberlik
Dünya Turizm Coğrafyası
Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü
Otel İşletmeciliği
Ön Büro İşlemleri
Seyahat İşletmelerinin Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
-
ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK İLE İŞE ADANMIŞLIK ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BU İLİŞKİDE İŞTE KENDİNİ YETİŞTİRMENİN ARACI ROLÜ
Güneş E. (Danışman)
A.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Otel işletmelerinde algılanan hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranış niyeti üzerine Palandöken'de bir araştırma
Güneş E. (Danışman)