Prof. Dr. DEMET YİGİT


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Çevre / Ekoloji, Mikrobiyoloji, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Farmasötik Mikrobiyoloji, Mikrobiyoloji, Fen Bilimleri Eğitimi, Temel Bilimler

Metrikler

Yayın

25

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

124

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

37

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1996 - 2001

1996 - 2001

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2001

2001

Doktora

Sert Ve Yumuşak Çekirdekli M. Türlerinde Radyasyon Uygulamalarının Ve Bazı Fenolik Maddelerin Çiçek Tozlarının Canlılığına Çimlenmesine Ve Tüp Gelişimine Etkisi.

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enst, .

1994

1994

Yüksek Lisans

Farklı Doz Ve Derinlikte Uygulanan K2O Gübresinin Kütahya Vişne Çeşidinin Soğuğa Dayanımına Etkisi Üzerinde Bir Araştırma Sürdürülebilir Kalkınma

Erzincan Üniversitesi, Fen Bilimleri Enst, ..

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Farmasötik Mikrobiyoloji

Mikrobiyoloji

Fen Bilimleri Eğitimi

Temel Bilimler

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eleştirel düşünme

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

fen Bil. eğitiminde Verilerin ist D.

Fen bil. eğit. yeni yak.

Fen bil. güncel mak. taraması

Lisans

Lisans

okul dişı öğretim ortamları

Fen bil. okul dışı ö. ortamları

Çevre eğitimi

Eğitimde araştırma yöntemleri

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (4)

2017

2017

3. Analojilere yönelik bir tutum ölçeği

YİGİT D., BOZKURT Ü.

RSSS , cilt.5, sa.10, ss.101-111, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümündeki Öğrencilerin mizaç, karakterve kimlik özellikleri

KARAKAŞ E., YİGİT D.

2.uluslararası Çağdaş eğitimi destekleme kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

2. İlköğretim 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yeni Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Öğretmen Görüşleri

KARAŞAHİN M., YALÇIN P., YİGİT D., KÜTÜKCÜ Y.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi-Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği/ BALİKESİR, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

3. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yeni Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Öğretmen Görüşleri

KÜTÜKCÜ Y., YİGİT D., YALÇIN P., AKRAŞAHİN M.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi-Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği/ BALİKESİR, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2002

2002

4. Maddeyi Tanıma Ünitesinin Kavratılmasında Görsel Öğretim Materyallerinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma

YALÇIN P., YİGİT D., AKTAŞ M., BAŞTUĞ A., BAL D. A.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-5) Özet kitapçığı s. 53. 16-18 Eylül 2002. ODTU, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.53, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 79

h-indeksi (WOS): 3