SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1765-1783, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tracing the Relationship Between Pre-service Teachers’ Learning Styles and Attitudes Toward Online Learning
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.330-342, 2023 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇİZGİ FİLM ETKİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.506-525, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçi Çalışma İttifakı Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması: Öğrenci Formu
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.9, sa.2, ss.88-105, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.2656-2679, 2018 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, EK KAYNAK ve MATERYALOLARAK TARİHİ ROMAN KULLANMA YETERLİKLERİNİN DERS PLANLARIÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.1, ss.69-91, 2018 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF DOCUMENTARIES ON THE INTEREST IN MODERN WORLD HISTORY CLASSES AND ACADEMIC SUCCESS
Social Sciences Studies Journal
, cilt.3, sa.8, ss.477-487, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi: Okul ve Öğretmen İçerikli Sinema Filmleri Uygulaması
IOJES
, cilt.9, sa.3, ss.842-861, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikİnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kırşehir Ahi Evran Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.651-668, 2017 (Hakemli Dergi)
TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALE
International Journal of Social Science
, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
Developing the Critical Thinking Skills in Pre-Service Primary School Teachers: Application of School and Teacher-Themed Movies
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.3, ss.842-861, 2017 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA DEĞER AKTARIMI: SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARI
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.50, ss.547-558, 2017 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAĞITTAN VE EKRANDAN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN SINANMASI ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.70-84, 2017 (Hakemli Dergi)
Çocukların Değer Ulaşımına Ebeveyn Eğitim Durumunun Etkisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.8, ss.150-159, 2017 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİNİ OKUMA BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, cilt.8, sa.26, ss.346-372, 2017 (Hakemli Dergi)
The development of critical reflection skills: An application of school and teacher themed movies
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.4237-4257, 2016 (Hakemli Dergi)
6 Yaşında Okula Başlayan Öğrencilerin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.706-736, 2016 (Scopus)
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersi nin Uygulanmasına Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi
, cilt.27, sa.81, ss.294-325, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İletişim Becerilerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF)
, cilt.1, sa.30, ss.1-16, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Okul deneyimi II ve öğretmenlik uygulaması dersleri temelinde öğretmen adaylarının öz yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinde “Öteki” Algısı (“Others” Perceptions Of 4th Grade Students)
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.345-352
Beni Nereden Tanıyorsun? Bana Nasıl Bakıyorsun?: Gözlem Tekniğine Dair Nitel Bir Çalışma
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
7. International Social Studies Education Symposium, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.241-242
İlkokul Öğrencilerinin Temel yaşam Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1507-1508
TÜRK TOPLUMUNDAKİ GÜVEN İNDEKSİNİN DÜŞÜK OLMASININ NEDENLERİNİN DERİNLEMESİNE İNCELENMESİ
III. ULUSLARARASI STRATEJİKARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 03 Mayıs 2015 - 05 Mayıs 2018
Üniversite Öğrencilerinin Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkeneler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Prof.Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu, 10 - 13 Nisan 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİNE YÖNELİK ALIMLAMA BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİ
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
6 YAŞINDA OKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN YAZMA EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİ TEMELİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN DÖNÜŞÜMLÜELEŞTİREL DÜŞÜNME UYGULAMASI NIN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin gelecek planlamaları ve etkileyen sebepler
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, cilt.1
İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuma Becerilerinin Karşılanştırılması
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlikleri ve Mesleki Doyumları
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaysal Becerileri Silindir ve Koni Açılımlarının İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.100-104
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Atatürk Algısı
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.788-793
Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Tutumlarının Diğer Bölümler İle Karşılaştırılması (Erzincan Üniversitesi Örneği)
9. Ulusal Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.484-488
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.74-76
Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.31-32
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.567-574
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının İncelenmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2008, ss.567-574
Kitap & Kitap Bölümleri
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Sürecinde Aile
Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Macid Ayhan Melekoğlu,Hüseyin Anılan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.19-46, 2021
Küreselleşme, Kültürel Kalkınma ve Değişim Sürecinde Değerler
Toplum ve Kültür Bağlamında Değerler Eğitimi, Kamer, Tunay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-188, 2021
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Strateji Yöntem Teknik Kullanımı
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt, Kurtdede Fidan Nuray, Yalçınkaya Elvan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.210-233, 2021
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Sürecinde Aile
Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Eğitimi, Melekoğlu, M. A., Anılan H., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.19-46, 2021
Görsel Okuma ve Görsel Sunu Becerisi
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, M. A., Anılan H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-221, 2021
Hayat Bilgisi Programına İlişkin Örnek Uygulamalar ve Sınıf İçi Etkinliklerin Değerlendirilmesi
Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-317, 2020
Görsel Okuryazarlık Becerisi
Kapsayıcı Dil Öğretimi, Emre ÜNAL, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-262, 2020
Hayat Bilgisi Programına İlişkin Örnek Uygulamalar ve Sınıf İçi Etkinliklerin Değerlendirilmesi
Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, Vedat Aktepe Mevlüt Gündüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-317, 2020
Sınıf İçi Öz Süreçler ve Motivasyon
Benliğin İnşası Gelişimsel ve Sosyokültürel Temeller, Mehmet Kandemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-300, 2019
Değer Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Yayınları, Ankara, ss.101-121, 2018
Hayat Bilgisi Öğretiminde Temel Yaşam Becerileri
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.121-188, 2018
Piaget nin Duyuşsal ve Bilişsel Gelişim Kuramı
Pegem Akademi, Ankara, 2015