Eğitim Bilgileri
2008 - 2013 | Doktora, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Bölümü, Türkiye |
2005 - 2007 | Yüksek Lisans, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim , Türkiye |
2001 - 2005 | Lisans, Gaziosman Paşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı, Türkiye |
Yaptığı Tezler
2013 | Okul ve Öğretmen İçerikli Sinema Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Eleştirel Yansıtma Becerileri ÜZerine Etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Bölümü, Doktora |
2007 | Örgütsel Değişim Sürecinde Öğretim Liderliği, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim , Yüksek Lisans |
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor | Doç.Dr., Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
2018 - 2019 | Dr.Öğr.Üyesi, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
2014 - 2018 | Yrd.Doç.Dr., Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
2013 - 2014 | Araştırma Görevlisi Dr., Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
2008 - 2013 | Araştırma Görevlisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim |
2005 - 2008 | Araştırma Görevlisi, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
Akademik İdari Deneyim
2019 - Devam Ediyor | Dekan Yardımcısı, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi |
2016 - 2019 | Anabilim/Bilim Dalı Başkanı, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim |
2016 - 2016 | Bölüm Başkan Yardımcısı, Erzincan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim |
Verdiği Dersler
2021 - 2022 | Sosyal Bilgiler Öğretimi, Lisans |
2021 - 2022 | Medya Okuryazarlığı, Yüksek Lisans |
2020 - 2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020 - 2021 | Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2021 - 2022 | İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans |
2021 - 2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans |
Yönetilen Tezler
2022 | , Kaşkaya A., Yüksek Lisans, E.CENGİZ(Öğrenci), İlkokul Öğrencilerinde Oyun Algısı |
2022 | Kaşkaya A., Yüksek Lisans, Ö.URUK(Öğrenci), Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitiminin Uygulanmasına İlişkin Öz Yeterlilik Algıları, Tutumları ve Kaygı Düzeyleri |
2021 | Kaşkaya A., Yüksek Lisans, T.ÇAPAR(Öğrenci), İlkokul öğrencilerinin "öteki" algısı |
2019 | Kaşkaya A., Yüksek Lisans, M.KAYA(Öğrenci), İlkokul öğrencilerinin dijital oyunlara yönelik algılarının incelenmesi |
2019 | Kaşkaya A., Yüksek Lisans, O.AŞCI(Öğrenci), Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma öğrencilerine yönelik algıları ile kişiler arası öz yeterlik algılarının incelenmesi |
2018 | Kaşkaya A., Yüksek Lisans, F.ÇAVUŞOĞLU(Öğrenci), İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin televizyon izleme alışkanlıklarının incelenmesi |
Jüri Üyelikleri
Aralık 2021 | Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği, Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi |
Ekim 2021 | Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği, Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi |
Ekim 2021 | Tez Savunma (Yüksek Lisans), Tez Savunma (Yüksek Lisans), Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi |
Nisan 2021 | Tez Savunma (Yüksek Lisans), Tez Savunma (Yüksek Lisans), Kırıkkale Üniversitesi |
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
-
Improving Reading Fluency and Reading Comprehension with NIM-Assisted Teaching: An Activity ResearchKAŞKAYA A.EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, cilt.41, sa.185, ss.281-297, 2016 (SSCI)
-
Evaluation of the Research in the Scope of the Proficiency of Teachers in terms of Subject, Aim, Method, and ResultsKAŞKAYA A.KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, cilt.12, sa.2, ss.800-805, 2012 (SSCI)
-
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisiKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., AKAR M. S., ÖZTURAN SAĞIRLI M.KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, cilt.11, sa.4, ss.1765-1783, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
-
Tracing the Relationship Between Pre-service Teachers’ Learning Styles and Attitudes Toward Online LearningDüzgün S., Kaşkaya A.International Journal of Educational Research Review, cilt.8, sa.2, ss.330-342, 2023 (Hakemli Dergi)
-
Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Öteki” Algısının İncelenmesiKaşkaya A., Çapar T.Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, cilt.6, sa.13, ss.420-435, 2022 (Hakemli Dergi)
-
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇİZGİ FİLM ETKİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASIKaşkaya A., Ünlü İ., Çavuşoğlu F.Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.0, sa.43, ss.506-525, 2021 (Hakemli Dergi)
-
Sınıf İçi Çalışma İttifakı Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması: Öğrenci FormuKAŞKAYA A., KANDEMİR M.Turkish Journal of Teacher Education, cilt.9, sa.2, ss.88-105, 2020 (Hakemli Dergi)
-
How do you know me? How do you look at me? A Study on Teachers’xx Ways of Getting to Know Their StudentsCALP Ş., KAŞKAYA A.International Journal of Progressive Education, 2020 (Hakemli Dergi)
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİÜnlü İ., Kaşkaya A.Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, cilt.7, sa.4, ss.2656-2679, 2018 (Hakemli Dergi)
-
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, EK KAYNAK ve MATERYALOLARAK TARİHİ ROMAN KULLANMA YETERLİKLERİNİN DERS PLANLARIÜZERİNDEN İNCELENMESİÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.Turkish History Education Journal, cilt.7, sa.1, ss.69-91, 2018 (Hakemli Dergi)
-
THE EFFECT OF DOCUMENTARIES ON THE INTEREST IN MODERN WORLD HISTORY CLASSES AND ACADEMIC SUCCESSÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., COŞĞUN KANDAL S.Social Sciences Studies Journal, cilt.3, sa.8, ss.477-487, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi: Okul ve Öğretmen İçerikli Sinema Filmleri UygulamasıKaşkaya A., Çavuşoğlu F.IOJES, cilt.9, sa.3, ss.842-861, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikİnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., KIZILKAYA M. F.Kırşehir Ahi Evran Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.18, sa.2, ss.651-668, 2017 (Hakemli Dergi)
-
TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALEKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., ÖZTURAN SAĞIRLI M., AKAR M. S.International Journal of Social Science, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Developing the Critical Thinking Skills in Pre-Service Primary School Teachers: Application of School and Teacher-Themed MoviesKAŞKAYA A., Çavuşoğlu F.International Online Journal of Educational Sciences, cilt.9, sa.3, ss.842-861, 2017 (Hakemli Dergi)
-
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Değer Aktarımı Açısından İncelenmesiKAŞKAYA A., DURAN T.Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.7, sa.2, ss.417-441, 2017 (Hakemli Dergi)
-
An Evaluation of Factors Affecting Decision Making Among 4th Grade Elementary School Students with Low Socio-Economic StatusKAŞKAYA A., CALP Ş., Kuru O.International Electronic Journal of Elementary Education, cilt.9, sa.4, ss.878-808, 2017 (Scopus)
-
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA DEĞER AKTARIMI: SINIF ÖĞRETMENİ ALGILARIKAŞKAYA A., Duran T.Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.10, sa.50, ss.547-558, 2017 (Hakemli Dergi)
-
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAĞITTAN VE EKRANDAN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN SINANMASI ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİKURU O., KAŞKAYA A., CALP Ş.Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.7, sa.13, ss.70-84, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Çocukların Değer Ulaşımına Ebeveyn Eğitim Durumunun EtkisiMETİN Ö., ÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.5, sa.8, ss.150-159, 2017 (Hakemli Dergi)
-
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİNİ OKUMA BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİKAŞKAYA A., SELÇUK Z.INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, cilt.8, sa.26, ss.346-372, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., COŞKUN M. K.Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, cilt.19, sa.1, ss.214-228, 2017 (Hakemli Dergi)
-
ÇOCUKLARIN OYUNLARINA YÖNELİK ALGILARI ÖLÇEĞİ (ÇOYA) TÜRK KÜLTÜRÜ UYARLAMA ÇALIŞKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., AKAR M. S., ÖZTURAN SAĞIRLI M.The Journal of Academic Social Science Studies, cilt.4, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
-
The development of critical reflection skills: An application of school and teacher themed moviesKAŞKAYA A.Journal of Human Sciences, cilt.13, sa.3, ss.4237-4257, 2016 (Hakemli Dergi)
-
6 Yaşında Okula Başlayan Öğrencilerin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiKAŞKAYA A., Duran T.Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.18, sa.2, ss.706-736, 2016 (Scopus)
-
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersi nin Uygulanmasına Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri Sorunlar ve Çözüm ÖnerileriERASLAN C., KAŞKAYA A.Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi, cilt.27, sa.81, ss.294-325, 2011 (Hakemli Dergi)
-
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İletişim Becerilerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiAydoğan İ., KAŞKAYA A.Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF), cilt.1, sa.30, ss.1-16, 2010 (Hakemli Dergi)
-
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesiÖZTURAN SAĞIRLI M., KAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., Nurten E.Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.2, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
-
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesiEFE N., ÖZTURAN SAĞIRLI M., ÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
-
Okul deneyimi II ve öğretmenlik uygulaması dersleri temelinde öğretmen adaylarının öz yeterlik algısının incelenmesiÖZTURAN SAĞIRLI M., KAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., NURTEN E.Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
-
Ivan Petroviç Pavlov ve EğitimÜnlü İ., Kaşkaya A.Bilim Dünyasında Eğitim II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.199-212, 2022
-
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Sürecinde AileÇavuşoğlu F., Kaşkaya A.Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Macid Ayhan Melekoğlu,Hüseyin Anılan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.19-46, 2021
-
Küreselleşme Kültürel Kalkınma ve Değişim Sürecinde DeğerlerÜnlü İ., Kaşkaya A.Toplum ve Kültür Bağlamında Karakter ve Değerler Eğitimi, Doç. Dr. S. Tunay Kamer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.171-186, 2021
-
Küreselleşme, Kültürel Kalkınma ve Değişim Sürecinde DeğerlerKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ.Toplum ve Kültür Bağlamında Değerler Eğitimi, Kamer, Tunay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-188, 2021
-
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Strateji Yöntem Teknik KullanımıKAŞKAYA A.Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt, Kurtdede Fidan Nuray, Yalçınkaya Elvan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.210-233, 2021
-
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Sürecinde AileKAŞKAYA A., Çavuşoğlu F.Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Eğitimi, Melekoğlu, M. A., Anılan H., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.19-46, 2021
-
Görsel Okuma ve Görsel Sunu BecerisiKAŞKAYA A.Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, M. A., Anılan H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-221, 2021
-
Benliğin İnşası Gelişimsel ve Sosyokültürel TemellerKaşkaya A., Özturan Sağırlı M., Kandemir M. (Editör)Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
-
Hayat Bilgisi Programına İlişkin Örnek Uygulamalar ve Sınıf İçi Etkinliklerin DeğerlendirilmesiKAŞKAYA A.Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-317, 2020
-
Görsel Okuryazarlık BecerisiKAŞKAYA A.Kapsayıcı Dil Öğretimi, Emre ÜNAL, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-262, 2020
-
Hayat Bilgisi Programına İlişkin Örnek Uygulamalar ve Sınıf İçi Etkinliklerin DeğerlendirilmesiKAŞKAYA A.Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, Vedat Aktepe Mevlüt Gündüz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-317, 2020
-
Sınıf İçi Öz Süreçler ve MotivasyonKAŞKAYA A., ÖZTURAN SAĞIRLI M.Benliğin İnşası Gelişimsel ve Sosyokültürel Temeller, Mehmet Kandemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-300, 2019
-
Değer EğitimiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Yayınları, Ankara, ss.101-121, 2018
-
Hayat Bilgisi Öğretiminde Temel Yaşam BecerileriKAŞKAYA A.Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.121-188, 2018
-
Piaget nin Duyuşsal ve Bilişsel Gelişim KuramıKANDEMİR M., KAŞKAYA A., PALANCI M.Pegem Akademi, Ankara, 2015
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
-
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinde “Öteki” Algısı (“Others” Perceptions Of 4th Grade Students)CALP Ş., KAŞKAYA A., ÇAPAR T.18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.345-352
-
Beni Nereden Tanıyorsun? Bana Nasıl Bakıyorsun?: Gözlem Tekniğine Dair Nitel Bir ÇalışmaCALP Ş., KAŞKAYA A.5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
-
İlkokul Öğrencilerinin Televizyon İzleme Nedenlerinin İncelenmesiKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., ÇAVUŞOĞLU F.2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, Türkiye, 12 Ekim - 20 Aralık 2018, ss.36-37
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK DEĞER ALGILARININ İNCELENMESİÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., KIZILKAYA M. F.2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.395-396
-
İlkokul Öğrencilerinin Televizyon İzleme Nedenlerinin İncelenmesiKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., çavuşoğlu f.2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 12 - 20 Ekim 2018, ss.36-37
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.7. International Social Studies Education Symposium, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.241-242
-
İlkokul Öğrencilerinin Temel yaşam Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiKAŞKAYA A., KURU O., Demir M. G.17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1507-1508
-
TÜRK TOPLUMUNDAKİ GÜVEN İNDEKSİNİN DÜŞÜK OLMASININ NEDENLERİNİN DERİNLEMESİNE İNCELENMESİGirgin M., KAŞKAYA A., BAYAR A.III. ULUSLARARASI STRATEJİKARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 03 Mayıs 2015 - 05 Mayıs 2018
-
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencileri Üzerinde EtkileriKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., ÇAVUŞOĞLU F.17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.513-514
-
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencileri Üzerinde EtkileriKAŞKAYA A., ÜNLÜ İ., ÇAVUŞOĞLU F.17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.513
-
Üniversite Öğrencilerinin Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkeneler Açısından İncelenmesiYEL S., KAŞKAYA A.Uluslararası Prof.Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu, 10 - 13 Nisan 2017
-
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİNE YÖNELİK ALIMLAMA BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİKAŞKAYA A., SELÇUK Z.XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
-
6 YAŞINDA OKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN YAZMA EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİKAŞKAYA A., DURAN T.XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
-
Okul Ve Öğretmen İçerikli Sinema Filmleri Temelinde Gerçekleştirilen Dönüşümlü Eleştirel Düşünme Uygulamasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine EtkisiKAŞKAYA A., ÇAVUŞOĞLU F.XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
-
OKUL VE ÖĞRETMEN İÇERİKLİ SİNEMA FİLMLERİ TEMELİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN DÖNÜŞÜMLÜELEŞTİREL DÜŞÜNME UYGULAMASI NIN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİKAŞKAYA A., Çavuşoğlu F.XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
-
İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin gelecek planlamaları ve etkileyen sebeplerKURU O., KAŞKAYA A., BULUÇ B.XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, cilt.1
-
İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuma Becerilerinin KarşılanştırılmasıKURU O., KAŞKAYA A.XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1
-
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlikleri ve Mesleki DoyumlarıKURU O., KAŞKAYA A.10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaysal Becerileri Silindir ve Koni Açılımlarının İncelenmesiTERTEMİZ N., GÖKBULUT Y., KAŞKAYA A.10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.100-104
-
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Atatürk AlgısıYEL S., KAŞKAYA A., Sucu E.10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.788-793
-
Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Tutumlarının Diğer Bölümler İle Karşılaştırılması (Erzincan Üniversitesi Örneği)Çoban B., KAŞKAYA A., Ağırbaş Ö.9. Ulusal Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.484-488
-
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve DeğerlendirilmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., AKAR M. S., ÖZTURAN SAĞIRLI M.8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.74-76
-
Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına EtkisiAKAR M. S., ÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., ÖZTURAN SAĞIRLI M.8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.31-32
-
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının BelirlenmesiAKAR M. S., ÖZTURAN SAĞIRLI M., ÜNLÜ İ., KAŞKAYA A.International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62
-
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının BelirlenmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., AKAR M. S.7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.567-574
-
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının İncelenmesiÜNLÜ İ., KAŞKAYA A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., AKAR M. S.7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2008, ss.567-574
Desteklenen Projeler
2023 - Devam Ediyor | Kişiselleştirilmiş Video Destekli Çevre Farkındalığı Uygulamaları: Doğal Kaynakları Koruma ve Kullanma, Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
2017 - 2020 | Erzincan İli İlkokul 4 ve Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Televizyon Kullanım Alışkanlıklarının ve Medya Okuma Düzeylerinin Belirlenmesi, Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor | Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, Bilim Kurulu Üyeliği |
2018 - Devam Ediyor | Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, Editörler Kurulu Üyesi |
2016 - Devam Ediyor | Journal of Education Theory and Practical Research, Değerlendirme Kurul Üyesi |
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2020 - Devam Ediyor | Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, Üye |
Metrikler
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
2021 | Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Oturum Başkanı, Şanlıurfa, Türkiye |
Davetli Konuşmalar
Aralık 2021 | Medya ve Çocuk, Konferans, Erzincan Melikşah İlkokulu, Türkiye |
Aralık 2021 | Medya ve Çocuk, Konferans, Erzincan Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye |
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor | Üniversite, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük |
2020 - Devam Ediyor | Üniversite, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük |
2020 - Devam Ediyor | Üniversite, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük |