Ş. BALCI Et Al. , "Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.," Selçuk İletişim , vol.6, no.4, pp.48-63, 2011
BALCI, Ş. Et Al. 2011. Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.. Selçuk İletişim , vol.6, no.4 , 48-63.
BALCI, Ş., AKAR, H., & AYHAN, B., (2011). Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.. Selçuk İletişim , vol.6, no.4, 48-63.
BALCI, Şükrü, HÜSAMETTİN AKAR, And Bünyamin AYHAN. "Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.," Selçuk İletişim , vol.6, no.4, 48-63, 2011
BALCI, Şükrü Et Al. "Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.." Selçuk İletişim , vol.6, no.4, pp.48-63, 2011
BALCI, Ş. AKAR, H. And AYHAN, B. (2011) . "Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.." Selçuk İletişim , vol.6, no.4, pp.48-63.
@article{article, author={Şükrü BALCI Et Al. }, title={Televizyon ve Seçmen İlişkisini Yeniden Düşünmek:2009 Yerel Seçimleri’nde İzleyici Motivasyonları.}, journal={Selçuk İletişim}, year=2011, pages={48-63} }