M. OKUR Et Al. , "Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3, pp.123-134, 2011
OKUR, M. Et Al. 2011. Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3 , 123-134.
OKUR, M., BAHAR, H. H., AKGÜN, L., & BEKDEMİR, M., (2011). Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3, 123-134.
OKUR, MUZAFFER Et Al. "Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3, 123-134, 2011
OKUR, MUZAFFER Et Al. "Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3, pp.123-134, 2011
OKUR, M. Et Al. (2011) . "Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.3, pp.123-134.
@article{article, author={MUZAFFER OKUR Et Al. }, title={Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2011, pages={123-134} }