H. Çiftci And T. Durukan, "Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese," Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1, pp.122-140, 2020
Çiftci, H. And Durukan, T. 2020. Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1 , 122-140.
Çiftci, H., & Durukan, T., (2020). Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1, 122-140.
Çiftci, HİLAL, And Tülin Durukan. "Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese," Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1, 122-140, 2020
Çiftci, HİLAL S. And Durukan, Tülin. "Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese." Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1, pp.122-140, 2020
Çiftci, H. And Durukan, T. (2020) . "Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese." Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.1, pp.122-140.
@article{article, author={HİLAL SAADET AKTEPE And author={Tülin Durukan}, title={Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese}, journal={Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={122-140} }