M. Akın, "Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10, pp.134-147, 2021
Akın, M. 2021. Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10 , 134-147.
Akın, M., (2021). Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10, 134-147.
Akın, MUSTAFA. "Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10, 134-147, 2021
Akın, MUSTAFA. "Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10, pp.134-147, 2021
Akın, M. (2021) . "Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.10, pp.134-147.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={Ün-Duygu-Akıcılık (ÜDA) Modelinde Marka Değerlendirme: GSM Operatörleri Üzerine Bir Çalışma}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={134-147} }