H. H. BAHAR And A. SÜLÜN, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı," KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2, pp.379-386, 2011
BAHAR, H. H. And SÜLÜN, A. 2011. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2 , 379-386.
BAHAR, H. H., & SÜLÜN, A., (2011). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2, 379-386.
BAHAR, HÜSEYİN, And ALİ SÜLÜN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı," KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2, 379-386, 2011
BAHAR, HÜSEYİN H. And SÜLÜN, ALİ. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı." KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2, pp.379-386, 2011
BAHAR, H. H. And SÜLÜN, A. (2011) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı." KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.19, no.2, pp.379-386.
@article{article, author={HÜSEYİN HÜSNÜ BAHAR And author={ALİ SÜLÜN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı}, journal={KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ}, year=2011, pages={379-386} }