H. S. Çiftci, "DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ," In Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar , Ankara: Orion, 2022, pp.372-393.
Çiftci, H. S. DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ. 2022. In Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar , Orion, Ankara, 372-393.
Çiftci, H. S., (2022). DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ. Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar (pp.372-393), Ankara: Orion.
Çiftci, HİLAL. "DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ." In Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar , 372-393. Ankara: Orion, 2022
Çiftci, HİLAL S. . "DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ." Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar , Orion, 2022, pp.372-393.
Çiftci, H. S. (2022) "DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ", Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar . Ankara: Orion.
@bookchapter{bookchapter, author ={HİLAL SAADET AKTEPE}, chaptertitle={DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ}, booktitle={ Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar}, publisher={Orion}, city={Ankara},year={2022} }