O. AYDIN And A. CAVKAYTAR, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1, pp.71-93, 2020
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. 2020. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1 , 71-93.
AYDIN, O., & CAVKAYTAR, A., (2020). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1, 71-93.
AYDIN, ORHAN, And ATİLLA CAVKAYTAR. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1, 71-93, 2020
AYDIN, ORHAN And CAVKAYTAR, ATİLLA. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1, pp.71-93, 2020
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. (2020) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.1, pp.71-93.
@article{article, author={ORHAN AYDIN And author={ATİLLA CAVKAYTAR}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={71-93} }