O. YILMAZ, "Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.179-187, 2015
YILMAZ, O. 2015. Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , no.31 , 179-187.
YILMAZ, O., (2015). Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, 179-187.
YILMAZ, OĞUZHAN. "Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, 179-187, 2015
YILMAZ, OĞUZHAN. "Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.179-187, 2015
YILMAZ, O. (2015) . "Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.179-187.
@article{article, author={OĞUZHAN YILMAZ}, title={Beyin Fırtınası Tekniğinin Türk Soylu Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={179-187} }