M. S. Başar And F. Aslay, "Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı," Social Sciences , vol.6, no.3, pp.1-15, 2011
Başar, M. S. And Aslay, F. 2011. Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı. Social Sciences , vol.6, no.3 , 1-15.
Başar, M. S., & Aslay, F., (2011). Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı. Social Sciences , vol.6, no.3, 1-15.
Başar, M., And FULYA ASLAY. "Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı," Social Sciences , vol.6, no.3, 1-15, 2011
Başar, M. S. And Aslay, FULYA. "Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı." Social Sciences , vol.6, no.3, pp.1-15, 2011
Başar, M. S. And Aslay, F. (2011) . "Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı." Social Sciences , vol.6, no.3, pp.1-15.
@article{article, author={M. Sinan Başar And author={FULYA ASLAY}, title={Veri Tabanı Pazarlama: Çok Katlı Tekstil Mağazaları İçin Geliştirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabanı}, journal={Social Sciences}, year=2011, pages={1-15} }