A. Babapour Golezani, "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma)," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2, pp.651-673, 2021
Babapour Golezani, A. 2021. Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma). Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2 , 651-673.
Babapour Golezani, A., (2021). Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma). Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2, 651-673.
Babapour Golezani, ALİ. "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma)," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2, 651-673, 2021
Babapour Golezani, ALİ B. . "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma)." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2, pp.651-673, 2021
Babapour Golezani, A. (2021) . "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma)." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.16, no.2, pp.651-673.
@article{article, author={ALİ BABAPOUR GOLEZANİ}, title={Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran Lise Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Derse Katılımlarına Etkisi (Nicel Bir Çalışma)}, journal={Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science }, year=2021, pages={651-673} }