K. ÖZARSLAN, "Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları," ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.1065-1078, 2019
ÖZARSLAN, K. 2019. Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2 , 1065-1078.
ÖZARSLAN, K., (2019). Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2, 1065-1078.
ÖZARSLAN, KÜBRA. "Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları," ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2, 1065-1078, 2019
ÖZARSLAN, KÜBRA. "Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları." ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.1065-1078, 2019
ÖZARSLAN, K. (2019) . "Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları." ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, no.2, pp.1065-1078.
@article{article, author={KÜBRA ÖZARSLAN}, title={Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları}, journal={ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2019, pages={1065-1078} }