O. KURU Et Al. , "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13, pp.70-84, 2017
KURU, O. Et Al. 2017. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13 , 70-84.
KURU, O., KAŞKAYA, A., & CALP, Ş., (2017). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13, 70-84.
KURU, OĞUZHAN, ALPER KAŞKAYA, And ŞÜKRAN CALP. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13, 70-84, 2017
KURU, OĞUZHAN Et Al. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13, pp.70-84, 2017
KURU, O. KAŞKAYA, A. And CALP, Ş. (2017) . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.13, pp.70-84.
@article{article, author={OĞUZHAN KURU Et Al. }, title={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kağıttan ve Ekrandan Okuduğunu Anlama Becerilerinin Sınanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri}, journal={Kilis7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={70-84} }