M. Akın, "Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.13-28, 2021
Akın, M. 2021. Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1 , 13-28.
Akın, M., (2021). Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, 13-28.
Akın, MUSTAFA. "Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, 13-28, 2021
Akın, MUSTAFA. "Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.13-28, 2021
Akın, M. (2021) . "Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.1, pp.13-28.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={Kozmetik Zincir Mağazalarda Etnografik Kullanıcı Deneyimleri: Heyecan Veren, Aranan Bulunulan, Öylesine Uğranılan}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={13-28} }