H. Saat And G. Dönel Akgül, "İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.117-130, 2023
Saat, H. And Dönel Akgül, G. 2023. İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 117-130.
Saat, H., & Dönel Akgül, G., (2023). İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 117-130.
Saat, Hilal, And GÜLDEM DÖNEL. "İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 117-130, 2023
Saat, Hilal And Dönel Akgül, GÜLDEM. "İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.117-130, 2023
Saat, H. And Dönel Akgül, G. (2023) . "İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.117-130.
@article{article, author={Hilal Saat And author={GÜLDEM DÖNEL}, title={İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi}, journal={Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={117-130} }