R. POLAT, "Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği)," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1-2, 2002
POLAT, R. 2002. Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği). V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 1-2.
POLAT, R., (2002). Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği) . V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.1-2). Ankara, Turkey
POLAT, RECEP. "Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği)," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2002
POLAT, RECEP. "Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği)." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1-2, 2002
POLAT, R. (2002) . "Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği)." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RECEP POLAT}, title={Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyleri üzerine etkisi(Erzincan örneği)}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2002}, pages={1-2} }